Knarvik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg fikk opp en feilmelding om at lsass.exe hadde generert feil og maskinen startet på nytt. Sasser virus tenkte jeg. Men det som er rart er at jeg har alle sikkerhetspatchene fra WIndows. FIkk denne kun en gang, og har kjørt removal tool i sikkerhetsmodus, sjekket etter i registy og hva slags prossesser som kjører. Finner ingenting. Og nå virker maskinen til å funke bra igjen? Men liker ikke at det kan være et virus her.. Noen som har noen ide på hvordan finne viruset/ eller som har hatt samme problem før? Har kjørt virusscan m.m. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis det bare skjedde èn gang og du har søkt gjennom for virus så var det nok bare en helt vanlig feil i windows, sånt skjer jo som du sikkert veit Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 dette kan kanskje finne noe? fint prog til slikt... Lenke til kommentar
Knarvik Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Ja vet at feil skjer! men men, får se om det skjer noe mer... Bare kom med forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå