hej Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 hei. Jeg har et lite problem her. Skjermen slår jeg plutselig av.. bare helt uten videre.. Den slår seg av akkuratt som om den går i hvilemodus, men jeg har ikke dette på. Lyspæren på skjermen blir oransje. Av og til får jeg opp bluescreen før dette skjer. Det står "trykker du ctrl+alt+del en gang til..." eller.no. Dette kan være utrolig irriterende hvis jeg feks. er mitt i en clanmatch. Skjerm: LG 99G 19" Skjermkort: Gaiward Geforce 3 ti200 OS: Win 98 SE håper noen kan hjelpe meg med dettte.. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Høres ut som om det er driverproblem spør du meg. Har du testa forskjellige drivere? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har du klokket kortet kan det være det! Om så er prøv å å klokke det ned noe! Lenke til kommentar
hej Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 hmm.. jeg hadde noe greier på i programmet "Expert Tool" tar det av nå.. får se om det funket.. det vil vise seg.. Takk for hjelpe antiloop! Lenke til kommentar
hej Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg har nyeste detonator XP driverne.. er det ikke disse jeg bør bruke? [ Denne Melding var redigert av: hej på 2002-05-08 00:37 ] Lenke til kommentar
baYz Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Jeg har opplevd samme problemet! har samme kort og skjerm! Det er meget irriterende. Lurer på hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå