LilleG Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jepp sitter her og ikke har NOE og gjøre. Hva er morsomt og kan gjøres i windows, dvs små ting som hvem som helst kan gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er vitsen med og sitte foran pc'n om du ikke har noe der og finne på ? Og det heter ikke "morro'e".. Kanskje finne en Norsk bok du kan lese litt ? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kabal og minesveiper er jo udødelig morro! Utover det; hva med litt frisk luft, skole, jobb, eller andre aktiviteter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ellers kan du sjekke om Windowsen din har samme bug som min... (XP Professional, engelskspråklig) Høyreklikk på My Network Places på skrivebordet og velg Properties. Da kommer du inn i Network Connections-mappa. Klikk mappe opp til du kommer til My Computer. Merk ett av elementene der, og sjekk om de tre underpunktene i System Tasks i venstre kolonne hopper ett hakk til høyre på DIN maskin. Utrolig hva man finner ut av med litt for mye fritid... Ellers er Pinball et artig alternativ til kabalene og minesveiperen! -j- Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 www.123spill.no ? Kjedsomhets drepere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 del c:\windows. Det gjorde jeg da jeg var 8. trodde det var måten å avinstallere windows på Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 innstaller linux og lær... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Last ned nLite og se hvor liten winxp/2k/2k3 cd du klarer å få til som virker. Ellers må jeg si meg enig med personen over. Mvh Meg. Endret 10. september 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Xvani skrev: innstaller linux og lær... Eller slett c:\windows\ og plages _litt_ ... for så å legge inn windows på nytt (etter en intim bekjentskap med format c:) for så å plages igjen.... windows er jo rett og slett plagsom da.... og likevel bruker store deler av verden det... hmm... Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Hva anbefaler du da? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Kos litt med microsoft sam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ja, for all del. (Når skal ms sam slutte å høres ut som en halvdød robot?) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 arsvendg skrev: Xvani skrev: innstaller linux og lær... Eller slett c:\windows\ og plages _litt_ ... for så å legge inn windows på nytt (etter en intim bekjentskap med format c:) for så å plages igjen.... windows er jo rett og slett plagsom da.... og likevel bruker store deler av verden det... hmm... ??? Jeg har da ikke noe i mot Windows? Bare at en dag satt jeg meg ned og tenkte på det samme.. Da lastet jeg ned linux Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 skriv dette i en .bat fil og lagre den som loop.bat og start den: :loop @echo off echo pc`n din går treigt start loop.bat goto loop der er morro... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ResourceHacker er alltid kjekt Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. september 2004 Forfatter Del Skrevet 16. september 2004 Vågebu skrev: ResourceHacker er alltid kjekt Hva er det? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 LilleG skrev: Vågebu skrev: ResourceHacker er alltid kjekt Hva er det? Det er et lite program du kan endre på programfiler med. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 du kan lete etter festlige skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå