Chronosphere.X Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har kjøpt meg et Logitech Driving Force Pro ratt, og skal bruke den på både PC og Playstation 2. Husker at jeg så en slags "kode" som man kunne trykke inn for å få full 900° rotasjon på rattet i motsetning til 200°. Men har selvfølgelig klart å miste adressen dit, og finner det ikke igjen. Derfor lurte jeg på om noen andre har funnet koden, og kanskje har lyst til å hjelpe en stakkars racingspill-fan? Hvis noen har funnet noen form for drivere til rattet til PC, hadde det vært fint å vite om det også, da rattet oppfører seg rart i f.eks. NFS: Underground. Offisiell eller uoffisiell, har ingen ting å si så lenge det fungerer... Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Her finner du svarene du leter etter. Og det funker flott, har det rattet selv Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 På komplett står det "Kun til PS2", funker det på pc også da eller? Får jeg FF på pc? og 900graders rotoasjon? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Alt det du nevner funker fint til PC også. Man må bare laste en tilfeldig Logitech-driver som beskrevet i posten jeg linket til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå