Stor Oddnoga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hehe. Kjenner til det. Sitter og spiller nå. Har aldri vært så kos å være sykemeldt. :-) Endret 16. september 2004 av Swag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 kan man kjøre fritt i dette spillet er er det begranset til banen ??? dette må jo kanske være det beste bilspillet siden carmagddon hvis jeg kan kjøre fritt er det en sikker vinner Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) kan man kjøre fritt i dette spillet er er det begranset til banen ??? dette må jo kanske være det beste bilspillet siden carmagddon hvis jeg kan kjøre fritt er det en sikker vinner Det er begrenset til fastlagte baner ja... Endret 16. september 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 vel spillet var konge det uansett .. var på elkjøp og kjøpte det rett etter at jeg postet her det var KONGE Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Litt nattekjøring... noen som slår 19 barrelrolls? Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 2 ting jeg irriterer meg over. Helt elendig musikk. Bare et par dugelige tracks, som lett drukner i mengden. Catch-uppen er alt for radikal. Uansett hvor bra jeg kjører kommer de etter et par strakser igjen etter meg, og uansett hvor elendig jeg kjører er de alltid bak neste sving. Litt av poenget med racing forsvinner jo. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 [*]Helt elendig musikk. Bare et par dugelige tracks, som lett drukner i mengden. Aaaah! Endelig en som er enig med meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 2 ting jeg irriterer meg over.Helt elendig musikk. Bare et par dugelige tracks, som lett drukner i mengden. Catch-uppen er alt for radikal. Uansett hvor bra jeg kjører kommer de etter et par strakser igjen etter meg, og uansett hvor elendig jeg kjører er de alltid bak neste sving. Litt av poenget med racing forsvinner jo. musikken er vel bare en smaksak.. og dette med catch-up. I burnout er ikke poenget å kjøre fra folk, poenget er å kræsje dem ut! og dette fungerer vel catch-up modusen fint til ? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Vet ikke helt hvor mye catch-up som egentlig er med i bildet. Det er ikke noe problem å holde folk langt bak deg om du booster, og jeg har personlig klart å utklasse folk med 35+ sekunder.. Men ja, til tider kan det virke litt mystisk. Poenget er vel gjerne at også motspillere har muligheten til å booste, så da er det ikke så vanskelig å ta igjen folk. Det at det derimot hender ting fungerer motsatt, at det er litt for lett å ta igjen folk, kan være mer irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 synest egentlig det meste fungerer bra i Burnout. Dette spillet er så utrolig rått!! eneste jeg savner er at bilen noen ganger burde blitt delt i to terninkast 6 Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) EDIT: kan slettes nå Endret 21. september 2004 av Cisse Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Synes at artikkelen tar feil i at X-BOX sin versjon er skarpere og bedre enn PS2 versjonen. Dette er jeg helt uenig i. Det blir som å sammenligne Cola og Pepsi. For noen er Cola godt, for andre Pepsi. PS2 versjonen kjører med Emotion Engine gfx, mens X-BOX'en er limited til GeForce 2/3 kortet. Ærlig talt kan man ikke sammenligne disse to maskinene når det gjelder gfx. EE er jo så utrolig mye kraftigere enn GeForce 2/3 rett og slett. EE er customeable. Dvs, den kan yte det dobbelte av det cpu hastigheten sier, siden man kan gjøre så mye med den egentlig. Jeg synes faktisk at PS2 versjonen er både klarere og kjører bedre rett og slett. Det burde også spesifiseres i slike artikkler om spillet er testet med SCART RGB kabel, eller med vanlig composite til SCART, som ikke gir alt klart på skjermen som RGB. Dvs, at om SCART kontakten har alle pinnene. Er den en RGB kabel, ikke. Er den bare en billig løsning, og bildet blir ikke bedre enn composite rett og slett. Jeg er ingen Microsoft tilhenger, og dermed blir denne kommentaren kanskje veldig pro PS2, men konklusjonen her er. EE rendrer grafikk på en helt annen måte enn standardiserte GeForce 2/3. PS2 kan klare Doom3 med opptil 30 til 60fps mer enn X-BOX om utviklerne virkelig satte seg i PS2 hardware rett og slett. Michal Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Synes at artikkelen tar feil i at X-BOX sin versjon er skarpere og bedre enn PS2 versjonen. Dette er jeg helt uenig i. Det blir som å sammenligne Cola og Pepsi. For noen er Cola godt, for andre Pepsi. PS2 versjonen kjører med Emotion Engine gfx, mens X-BOX'en er limited til GeForce 2/3 kortet. Ærlig talt kan man ikke sammenligne disse to maskinene når det gjelder gfx. EE er jo så utrolig mye kraftigere enn GeForce 2/3 rett og slett. EE er customeable. Dvs, den kan yte det dobbelte av det cpu hastigheten sier, siden man kan gjøre så mye med den egentlig. Jeg synes faktisk at PS2 versjonen er både klarere og kjører bedre rett og slett. Det burde også spesifiseres i slike artikkler om spillet er testet med SCART RGB kabel, eller med vanlig composite til SCART, som ikke gir alt klart på skjermen som RGB. Dvs, at om SCART kontakten har alle pinnene. Er den en RGB kabel, ikke. Er den bare en billig løsning, og bildet blir ikke bedre enn composite rett og slett. Jeg er ingen Microsoft tilhenger, og dermed blir denne kommentaren kanskje veldig pro PS2, men konklusjonen her er. EE rendrer grafikk på en helt annen måte enn standardiserte GeForce 2/3. PS2 kan klare Doom3 med opptil 30 til 60fps mer enn X-BOX om utviklerne virkelig satte seg i PS2 hardware rett og slett. Michal Hva i helvete har du fått i deg, gutt ?! Du går fra å sammenligne med Cola vs Pepsi (Personlig smak), til å legge fram en usammenhengende smørje av tullprat om PS2-ens tekniske spesifikasjoner... Og Doom III på PS2 med 30- 60 + fps i forhold til Xbox (Ikke X-BOX).. ?! DON`T DO DRUGS!!! Og hvorfor du vrøvler om dette i en diskusjon om anmeldelsen av Burnout 3, det forstår jeg ikke... Endret 21. september 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har tatt det med, siden det i artikkelen nevnes X-BOX og PS2 versjonen. Derfor. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Synes at artikkelen tar feil i at X-BOX sin versjon er skarpere og bedre enn PS2 versjonen. Dette er jeg helt uenig i. Det blir som å sammenligne Cola og Pepsi. For noen er Cola godt, for andre Pepsi. PS2 versjonen kjører med Emotion Engine gfx, mens X-BOX'en er limited til GeForce 2/3 kortet. Ærlig talt kan man ikke sammenligne disse to maskinene når det gjelder gfx. EE er jo så utrolig mye kraftigere enn GeForce 2/3 rett og slett. EE er customeable. Dvs, den kan yte det dobbelte av det cpu hastigheten sier, siden man kan gjøre så mye med den egentlig. Jeg synes faktisk at PS2 versjonen er både klarere og kjører bedre rett og slett. Det burde også spesifiseres i slike artikkler om spillet er testet med SCART RGB kabel, eller med vanlig composite til SCART, som ikke gir alt klart på skjermen som RGB. Dvs, at om SCART kontakten har alle pinnene. Er den en RGB kabel, ikke. Er den bare en billig løsning, og bildet blir ikke bedre enn composite rett og slett. Jeg er ingen Microsoft tilhenger, og dermed blir denne kommentaren kanskje veldig pro PS2, men konklusjonen her er. EE rendrer grafikk på en helt annen måte enn standardiserte GeForce 2/3. PS2 kan klare Doom3 med opptil 30 til 60fps mer enn X-BOX om utviklerne virkelig satte seg i PS2 hardware rett og slett. Michal Du blander sammen grafikk/rendering og CPU delen her (selv om det er ganske bundet sammen i PS2). XCPUen er selvfølgelig også "customeable". Det er Graphics Synthesizer som tar seg av selve renderingen og her er xbox kraftigere og mindre begrenset pga programable shaders. XGPU'en eller NV2A har forøvrig lite med geforce2 å gjøre. GeForce3/4Ti er mer riktig. Når det gjelder Doom3 så har rett og slett PS2 ikke det som trengs for å kjøre det. Frankly, the PS2 couldn't do the math calculations for the geometry acceleration, real time shadows and light. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) EE er jo så utrolig mye kraftigere enn GeForce 2/3 rett og slett. EE er customeable. Dvs, den kan yte det dobbelte av det cpu hastigheten sier, siden man kan gjøre så mye med den egentlig. Jeg synes faktisk at PS2 versjonen er både klarere og kjører bedre rett og slett. Teknologien bak spiller da mindre rolle; det som teller er hvordan det ser ut på skjermen. Så begge versjoner på EB Games i Byporten i Oslo for et par dager siden og Xbox-versjonen er helt klart bedre rent grafisk. Begge versjonene flyter bra dog, så i framerate var det ikke noen synlig forskjell å spore. Foreslår forøvrig en tur til optiker/øyelege hvis du har sett begge versjoner og påstår at PS2 ser best ut. PS: Det er ikke dermed sagt at PS2-versjonen ser dårlig ut, for det gjør den ikke. Endret 21. september 2004 av Shimano Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 2 ting jeg irriterer meg over. Helt elendig musikk. Bare et par dugelige tracks, som lett drukner i mengden. Catch-uppen er alt for radikal. Uansett hvor bra jeg kjører kommer de etter et par strakser igjen etter meg, og uansett hvor elendig jeg kjører er de alltid bak neste sving. Litt av poenget med racing forsvinner jo. musikken er vel bare en smaksak.. og dette med catch-up. I burnout er ikke poenget å kjøre fra folk, poenget er å kræsje dem ut! og dette fungerer vel catch-up modusen fint til ? 2 ting jeg irriterer meg over. Helt elendig musikk. Bare et par dugelige tracks, som lett drukner i mengden. Catch-uppen er alt for radikal. Uansett hvor bra jeg kjører kommer de etter et par strakser igjen etter meg, og uansett hvor elendig jeg kjører er de alltid bak neste sving. Litt av poenget med racing forsvinner jo. musikken er vel bare en smaksak.. og dette med catch-up. I burnout er ikke poenget å kjøre fra folk, poenget er å kræsje dem ut! og dette fungerer vel catch-up modusen fint til ? Jeg formulerte meg kanskje litt uklart. Musikk er jo absolutt subjektivt, men å ha med skatepunk i et racingspill virker bare litt malplassert for meg. Hva er poenget med å crashe dem ut hvis de er tilbake på banen og i rævva på deg igjen etter få sekunder? Uansett, spillet er jo kjempebra, bare noen småting jeg irriterer meg over Noen som vet om en måte å få speedometeret til å vise km/h i stede for mph? Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 For meg ser Burnout 3 for PS2 bedre rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hva er poenget med å crashe dem ut hvis de er tilbake på banen og i rævva på deg igjen etter få sekunder? det er morro? Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 PS2 versjonen kjører med Emotion Engine gfx, mens X-BOX'en er limited til GeForce 2/3 kortet. Begge versjonene er laget med det samme utviklingsverktøyet Renderware, og de grafiske forskjellene er derfor nesten ikke tilstede. Den Europeiske PS2-versjonen har dog ikke Progressive Scan-støtte, og for de som kjører Xbox via Component-kabler, vil det da bli en stor forskjell i klarheten på grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg