RMNZR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg har vel kanskje ikke fått tak i Locomotion lovlig, men jeg kan godt klippe inn e-mailen som bekrefter at jeg har bestilt det De av dere som har spilt Transport Tycoon vet at det er uendelig kjekt å kunne sette "Full Load" og "Unload" på et tog som kanskje kommer til en Kull Fabrikk som ikke har så mye kull som vognene dine har plass til. Kjekt å kunne la toget vente til det er fullt, hva? Problemet er som følger; I Locomotion er denne funksjonen finpusset, du kan nå legge til Full Load og Unload som egne blokker i kjøreruten til toget. Jeg får i midlertid problemer med dette. Det har seg slik at det brukes samme vogn til treverk og jern. Når jeg setter inn en full load-blokk for togets rute(jeg har satt blokken riktig, det er dobbeltsjekket og trippelsjekket.) , sender det til jernverket, forventer at det skal fylles med jern, så står den så sannelig der og venter seg i hjel på TREVERK! Det gikk greit å gjøre dette på en kullvogn som skulle hente kull, men i en vogn som både kan brukes til treverk og jern så ser det tilsynelatende ut til at den kun vil bruke full load på treverk. Da er spørsmålet; La Chris Sawyer en så brutal feil til i spillet med vilje, eller er det noe jeg har oversett? [løsning: Hold "full load" knappen nede.] Endret 10. september 2004 av RomanzoR Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 ...Og i dag fikk man det orginalt, så etter å ha lest booklet'n nøøøye, så oppdaget jeg at løsningen er å holde nede knappen der man velger "full load", så dukker de andre varetypene opp. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hehe... det var akkurat det første jeg tenkte i går da jeg spillte det for første gang. Jeg savner hele verktøyslinjen øverst på skjermen, var mer oversiktlig da. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 hehe... det var akkurat det første jeg tenkte i går da jeg spillte det for første gang. Jeg savner hele verktøyslinjen øverst på skjermen, var mer oversiktlig da. Jeg tror det blir en vanesak angående full load saken var jeg i tvil om jeg ville spille spillet i det hele tatt om det skulle være en sånn feil der. Men jeg må innrømme at jeg kanskje burde ha tenkt på å holde knappen nede Anywhoo... Nå er alt i orden, og spillet jeg har ventet på i alle år er nå installert med orginal cdkey, og det er avduket for en skikkelig nostalgisk helg Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hehe... det var akkurat det første jeg tenkte i går da jeg spillte det for første gang. Jeg savner hele verktøyslinjen øverst på skjermen, var mer oversiktlig da. Jeg tror det blir en vanesak angående full load saken var jeg i tvil om jeg ville spille spillet i det hele tatt om det skulle være en sånn feil der. Men jeg må innrømme at jeg kanskje burde ha tenkt på å holde knappen nede Anywhoo... Nå er alt i orden, og spillet jeg har ventet på i alle år er nå installert med orginal cdkey, og det er avduket for en skikkelig nostalgisk helg helddiggris Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 helddiggris Jeg vet! Deilig. Jeg syntes Transport Tycoon var og er en av verdens beste strategi/business spill, så jeg er egentlig veldig fornøyd med at grafikken er litt lignende i Locomotion:) Nostalgi effekten når sitt klimaks. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 ...Og i dag fikk man det orginalt, så etter å ha lest booklet'n nøøøye, så oppdaget jeg at løsningen er å holde nede knappen der man velger "full load", så dukker de andre varetypene opp. Hvor bestilte du? Er nysjerrig i og med at jeg selv har bestilt det Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvor bestilte du? Er nysjerrig i og med at jeg selv har bestilt det www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen) - Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;) Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen)- Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;) Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? Kanskje? Jeg bestilte på mandag. Uansett... har spilt endel nå Og jeg har to klager: Det er umulig å fjerne busstopper som er på vei du ikke kan slette (f.eks midt i en by.) og om du setter navnet på en stasjon til ingenting, så krasjer alt:) Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 hvis du holder inne muse knappen på full load kan du velge om den skal vente på jern eller tre Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 hvis du holder inne muse knappen på full load kan du velge om den skal vente på jern eller tre yes, det fant jeg omsider ut. Takk uansett! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen)- Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;) Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? betalte 200kr for det i butikken idag Spaceworld. bensin osv medregnet for å komme seg dit så blir det vel rundt 218kr :!: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen)- Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;) Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? betalte 200kr for det i butikken idag Spaceworld. bensin osv medregnet for å komme seg dit så blir det vel rundt 218kr :!: Fikk det i posten på fredag :-D Betalte kun 180 spenn. Muahaha. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 betalte 200kr for det i butikken idag Spaceworld. bensin osv medregnet for å komme seg dit så blir det vel rundt 218kr :!: Fikk det i postkassa i dag, ville faktisk blitt dyrere for meg å dra noe sted for å kjøpe det i butikk, et fleksiklipp koster vel noe sånt som 16-17 kroner og da hadde jeg vært cirka like langt. Dette ville også tilført 1-2 timer ekstra tid pluss en tur for den j#"%a bussen som erstatter femmern. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Fikk det i postkassa i dag, ville faktisk blitt dyrere for meg å dra noe sted for å kjøpe det i butikk, et fleksiklipp koster vel noe sånt som 16-17 kroner og da hadde jeg vært cirka like langt. Dette ville også tilført 1-2 timer ekstra tid pluss en tur for den j#"%a bussen som erstatter femmern. Betalte du mye da? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Spillet er ihvertfal verdt alle de 179kronene jeg ga for det. Nei, nå skal jeg spille, ferdig med pizzaen Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Betalte du mye da? Samme som deg, 218 kroner fra gamesmix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå