Gå til innhold

Noe som kunne virke som en feil i Locomotion

Anbefalte innlegg

Jeg har vel kanskje ikke fått tak i Locomotion lovlig, men jeg kan godt klippe inn e-mailen som bekrefter at jeg har bestilt det :blush:

De av dere som har spilt Transport Tycoon vet at det er uendelig kjekt å kunne sette "Full Load" og "Unload" på et tog som kanskje kommer til en Kull Fabrikk som ikke har så mye kull som vognene dine har plass til. Kjekt å kunne la toget vente til det er fullt, hva?

Problemet er som følger;

I Locomotion er denne funksjonen finpusset, du kan nå legge til Full Load og Unload som egne blokker i kjøreruten til toget. Jeg får i midlertid problemer med dette. Det har seg slik at det brukes samme vogn til treverk og jern. Når jeg setter inn en full load-blokk for togets rute(jeg har satt blokken riktig, det er dobbeltsjekket og trippelsjekket.) , sender det til jernverket, forventer at det skal fylles med jern, så står den så sannelig der og venter seg i hjel på TREVERK!

Det gikk greit å gjøre dette på en kullvogn som skulle hente kull, men i en vogn som både kan brukes til treverk og jern så ser det tilsynelatende ut til at den kun vil bruke full load på treverk.

Da er spørsmålet; La Chris Sawyer en så brutal feil til i spillet med vilje, eller er det noe jeg har oversett?

[løsning: Hold "full load" knappen nede.]

Endret av RomanzoR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe... det var akkurat det første jeg tenkte i går da jeg spillte det for første gang.

Jeg savner hele verktøyslinjen øverst på skjermen, var mer oversiktlig da.

Jeg tror det blir en vanesak :) angående full load saken var jeg i tvil om jeg ville spille spillet i det hele tatt om det skulle være en sånn feil der.

Men jeg må innrømme at jeg kanskje burde ha tenkt på å holde knappen nede :blush:

Anywhoo... Nå er alt i orden, og spillet jeg har ventet på i alle år er nå installert med orginal cdkey, og det er avduket for en skikkelig nostalgisk helg :D

Lenke til kommentar
hehe... det var akkurat det første jeg tenkte i går da jeg spillte det for første gang.

Jeg savner hele verktøyslinjen øverst på skjermen, var mer oversiktlig da.

Jeg tror det blir en vanesak :) angående full load saken var jeg i tvil om jeg ville spille spillet i det hele tatt om det skulle være en sånn feil der.

Men jeg må innrømme at jeg kanskje burde ha tenkt på å holde knappen nede :blush:

Anywhoo... Nå er alt i orden, og spillet jeg har ventet på i alle år er nå installert med orginal cdkey, og det er avduket for en skikkelig nostalgisk helg :D

helddiggris :p

Lenke til kommentar
...Og i dag fikk man det orginalt, så etter å ha lest booklet'n nøøøye, så oppdaget jeg at løsningen er å holde nede knappen der man velger "full load", så dukker de andre varetypene opp.

Hvor bestilte du? Er nysjerrig i og med at jeg selv har bestilt det :yes:

Lenke til kommentar
Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? :thumbup:

Kanskje? Jeg bestilte på mandag. Uansett... har spilt endel nå:p Og jeg har to klager: Det er umulig å fjerne busstopper som er på vei du ikke kan slette (f.eks midt i en by.) og om du setter navnet på en stasjon til ingenting, så krasjer alt:)

Lenke til kommentar
www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen)

- Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D

Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;)

Ahh, samme sted som jeg har bestilt det, kanskje jeg får det i morgen? :thumbup:

betalte 200kr for det i butikken idag :D Spaceworld. bensin osv medregnet for å komme seg dit så blir det vel rundt 218kr :!:

Lenke til kommentar
www.gamesmix.com (218kr, står det på regningen)

- Fikk det i posten i dag, på releasedate. Skitsteike hvor herlig gamesmix er:D

Samme skjedde da jeg bestilte Doom3;)

betalte 200kr for det i butikken idag :D Spaceworld. bensin osv medregnet for å komme seg dit så blir det vel rundt 218kr :!:

Fikk det i posten på fredag :-D

Betalte kun 180 spenn. Muahaha.

Lenke til kommentar

Fikk det i postkassa i dag, ville faktisk blitt dyrere for meg å dra noe sted for å kjøpe det i butikk, et fleksiklipp koster vel noe sånt som 16-17 kroner og da hadde jeg vært cirka like langt. Dette ville også tilført 1-2 timer ekstra tid pluss en tur for den j#"%a bussen som erstatter femmern. :nei::p

Lenke til kommentar
Fikk det i postkassa i dag, ville faktisk blitt dyrere for meg å dra noe sted for å kjøpe det i butikk, et fleksiklipp koster vel noe sånt som 16-17 kroner og da hadde jeg vært cirka like langt. Dette ville også tilført 1-2 timer ekstra tid pluss en tur for den j#"%a bussen som erstatter femmern. :nei::p

Betalte du mye da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...