Hoax Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ELSA Gladiac... Kanskje ikke så godt kjent i Norge, men jeg pratet med en fra USA og han sa de var utrolig populare og veldig bra, de nyeste variantene ser rimelig heftige ut http://www.elsa.com/EN/ Noen som har eller har prøvd Elsa kort? Edit: Ja USA Fingrene gikk i kryss her hehehe Endret 9. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) UAS??? never mind.... ELSA er nok best kjent for "profesjonelle" 3D kort, CAD kort. Endret 9. september 2004 av Kløno Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 UAS???http://www.elsa.com/EN/Products/series.asp...y=1&key=GLADIAC beste gladiac er FX 5800. Nei.... Radeon X800XT Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Syns de ser rimelig standard ut jeg.. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Var bare refereansekort. Ikke stort å skryte av, men kan jo tenkes at det er billig? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hva menes med referansekort da? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva menes med referansekort da? Det er kort som har den designen som er laget av Nvidia selv. Maoså er kortene 99% identiske med andre produsenters kort med referansedesign Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det kan jo være bedre RAM og sånn på, vurderer å kjøpe et, men får se om jeg finner tester av de nyeste kortene Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg hadde et Elsa Gladiac 721 (eller noe med 700) med GF3ti200 gpu, det ytte relativt godt sammenlignet med andre gf3ti200 kort... EDIT: Det skal legges til at kortet ble kjøpt på elkjøp Endret 9. september 2004 av jhsveli Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tar eg ikkje heilt feil, gjekk Elsa som vi kjente det rundt Geforce2/3-tider konkurs for et eller to år sida. Det har etterpå blitt starta opp igjen eller kjøpt opp på en måte av et anna selskap. Korta ser, som tidligare påpeikt, ut som heilt normale referansekort. En burde dermed ikkje vente seg noke uten om det vanlige. Trur i alle fall ikkje at du får sjå kort som ligner på f.eks. Elsa GeForce2 Ultra 64mb, som i si tid va ganske heftig kjølt til å vere standard. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Elsa er da kjent fo veldig bra kvalitet da noe alla Hercules ELSA FALCOX™ X80 XT Platinum Så bra ut ELSA GLADIAC™ 940Ultra så også meget bra ut Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg hadde et Elsa Gladiac 721 (eller noe med 700) med GF3ti200 gpu, det ytte relativt godt sammenlignet med andre gf3ti200 kort... EDIT: Det skal legges til at kortet ble kjøpt på elkjøp En trofast sliter,er oppe å går enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå