Gå til innhold

Bluetooth mobiler som PC fjernkontroll

Hoax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det finnes en for nokia også (den der funker visst bare på SE) som heter Bemused [...]

Bemused er ikke 'for nokia', men for Symbian S60. Når det gjelder support: Hva kan man forvente av en privatperson - som deler ut gratis noe som blir jobbet med på fritididen? Det er ikke vanskelig om man leser instruksjonene. Her er en tråd som kanskje kan hjelpe.

Edit: Jeg vet om to alternative programmer for S60, men har bare såvidt prøvd disse. Kan lete frem linkene om noen er interessert.

Til SE er det flere alternativer, siden disse ikke trenger å installere noen programvare på selve telefonen. De to mest kjente er her og her.

For Nokia S40 finnes det SVJV bare en kommersiell java-applet. Vet ikke hvor godt denne fungerer.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

etter 1 time med klabb og babb fikk jeg det tilslutt til å virke... (bemused altså) tror jeg lasta ned en verson som ikke funka (?) fordi jeg lasta den ned fra et annet sted og da fulgte den med en .exe fil som måtte til for å få det til å funke (den fulgte ikke med i den første jeg lasta ned) så nå kan jeg ha party på loftet uten å måtte gå bort til pcen hver gang jeg skal skifte sang :D kan browse alle 1500 filer lynraskt på mobilen :D:D

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Noe jeg nettop kom på at dette er jo ganske nyttig når man spiller spill... det finnes så å si ingen spill som har støtte for mp3 playback når man spiller, så ved hjelp av dette (f.eks Bemused) så kan man styre winamp mens man spiller, uten å måtte legge ned spillet (alle vet hvor kjedelig det er å legge ned cs, for så å miste lyd pluss at musepekeren blinger i crosshair) genialt! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...