Jome Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Når jeg trykker CTRL + ALT + DEL, så er alternativet "oppgavebehandling" grått, så det går ikke an å trykke på den.. Når jeg gikk inn på "Help" og prøvde å starte den derifra fikk jeg beskjeden "Administrator har deaktivert oppgavebehandling". Men siden jeg er admin og den eneste som bruker PC'n må jeg ha trykket feil i en eller annen meny.. Noen som vet hvordan man aktiverer oppgavebehandling igjen.. ?? Edit: Win XP SP 1 Endret 9. september 2004 av Jome Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) hehe.. litt trøtt jeg Run>regedit>HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System se på høyre panel finn DisableTaskMgr. - sett den til 0 er den ikke der lag en ny. new>DWord value og kall den DisableTaskMgr, huskå sett den til 0 Endret 9. september 2004 av Zuluzion Lenke til kommentar
Jome Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 1. Prøvde tipset ditt, fikk feilmelding: "Admin har deaktivert tilgang til Register/Policies" 2. Jeg tror det er et virus/trojan/et eller annet. 3. Scanner med Panda Antivirus, finner 31 trojanere/adware/etc. fortsatt ingen tilgang.. 4. Kjører Ad-Aware scan, Ad-Aware finner 6 trojanere, av de 4 filer og 2 regedit filer. "Description: This file will disable your tasklist and other registry related settings" Nå funker det igjen, Ad-Aware 6 Takk for hjelp. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Flyttet til "Windows". Har ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Man kan også trykke "Ctrl + Shift + Esc" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå