aurstad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg tok meg en tur rundt boligblokka der jeg bor for et par dager siden og ruslet til et skogområde en liten kilometer unna. Et stykke inne i skogen, like ved stien, så jeg noe blankt som lå å glinsa i sola. Ble jo litt nysgjerrig, og sannelig ikke om det var et digitalkamera! Det er et 3.3mp Powershot S20 med et 256 mb minnekort! Jeg fikk låne noen kabler av en kompis og jeg også så at bildene på kameraet var ganske gode! Jeg legger dem ut her slik at folk får tatt en titt og kanskje noen kjenner igjen bildene? Jeg måtte resize bildene men antar det går bra... 26 27 28 29 30 31 32 33 Fine bilder ihvertfall! Endret 9. september 2004 av aurstad Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gratulerer med nytt kamera, da Litt mystiske bilder. Vet du hvor de er tatt? Det utsiktstårnet så jo tøft ut, da. Det samme med ruinene eller hva det nå var. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Bor i midt-norge, ikke så langt ifra svenske grensa! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Godt forsøk, men noen av hos henger på andre forums også http://www.coasttocoastam.com/gen/page607.html Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 poenget med dette var? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "aliens" på noen bilder vel Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Luringen Endret 9. september 2004 av morcan Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Godt forsøk, men noen av hos henger på andre forums også http://www.coasttocoastam.com/gen/page607.html Dårlig gjort! Vet du hvor lenge jeg rota med de IMG taggene eller? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hehe, uansett var omgivelsene skikkelig tøffe. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Crap! Og eg som skulle skrive at Oi....eg mistet kamaraet mit for noen dager siden der borte...elns. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ligner på sånn blair witch project... hehe.. bare bedre. Bilde av mange aliens på bilder.. bare lete.. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Konge bilder....... Nice jobb.. ( selv om det var kopiert da ) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Heh. Endret 9. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Uha, synes de bildene så veldig creepy ut. Fikk litt blair witch kombinert med texas chainsaw massacre (den bygningen ligna litt ) stemning... Uansett, gratulerer med nytt kamera da, om det ikke dukker opp noen eier... EDIT: ups, var visst fake ja... samme det, gode bilder hvertfall Endret 10. september 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Så utrlog teit å avsløre spøken med en gang. Tror ikke folk eier sosiale antenner... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Fine bilder.. men disse har du jo kopiert fra en annen såe.. :!: Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Fine bilder.. men disse har du jo kopiert fra en annen såe.. :!: Nei, sier du det? Bare et par stykker som har sagt det før deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå