Gummi-Tarzan Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hei! Ønsker å merke mine cd/dvd-er. Lurer på om en vanlig sprit-tusj kan skade platene dersom man skriver på fremsiden av platen (ikke den siden hvor informasjonen blir brent inn). Vet det finnes spesialpenner for dette bruket, men lar det gjøre å bruke en hvilken som helst vannfast tusj? Takker så mye for svar! Endret 9. september 2004 av Gummi-Tarzan Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ja, det bør funke. Har selv gjort det i mange år, uten problemer. Kan kanskje tenkes at platene skades om du skal lagre de i 70 år eller noe, men er ikke sikker. Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Spesial tusj.. hmm.. tror jeg har sett clas selger noen "cd tusjer" men trokke det er noe særlig forskjell på de og en vanlig sprit-tusj uansett bruker jeg en merkemaskin (som printer ut små lapper) den er vannvittig grei til cder.. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Med mindre du setter disse lappene helt perfekt på, kan CD-en få en ubalanse når den spilles på store hastigheter, og dermed føre til vibrasjoner i CD/DVD-spilleren. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 jaha!? aldri opplevd.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 jeg kjøper printbare cder og printer på dem Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Bruker vanlig tynne sprit tusjer. Har gjort det i 4-5 år. Nå sies det at CD'er kan miste data etter bare noen måneder. Men mine funker bra enda. Men brenner Bilder og andre viktige ting på DVD i håp om at dette skal vare litt lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå