Bad_Mojo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 :!: JUHU! Vil ha! P4 på over 4 GHz mmm... Hadde vært gøy om dere kunne få testet en AMD 64 på den også. Hvertfall en AMD FX53 da denne ikke er sperret. Hadde vært gøy å sett om den klarte å bryte 3 GHz Neppe, men kanskje...... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) JEG VIL HA JEG VIL HA men nå koster den kun 5995,- på Komplett se under Vifter/kjølere eller søk på "Vapochill" uff hvis jeg kjøper den må jeg begynne å jobbe igjen... eheh Edit: Bad Mojo min CPU kan klare 3GHz men der går sperren Endret 9. september 2004 av AmmO Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er kanskje billigere med hardcore peltierkjøling. En god del mer knotete, og man får ikke fullt så lave temperaturer, men fy så moro det er. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det må jo testes maksimal overklokk på LS og på MachII. Hvem bryr seg om temperaturer? Det er mhz som betyr noe. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det må jo testes maksimal overklokk på LS og på MachII. Hvem bryr seg om temperaturer? Det er mhz som betyr noe. har du tenkt på ustabilitet ? Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er underforstått at maksimal klokk er stabil klokk. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vil ha men litt dyr Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hmmm.... motoren i kjølerommet vårt har kveldet... alternativ? Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg skal kjøpe den når jeg får stipendet. i morgen eller mandag. Har sikklet på den lenge ,men ikke hatt råd før nå. Den finnes i sort. I Norge? Ellers må jeg nesten kjøpe ett nytt sølv lianlikabinett. Til trådstarter(tester) Når den står under et kabinett..festet med skruer, forplanter ikke bevegelser fra motoren seg oppover? Eller er den helt stille? Jeg bruker pcen kun til spilling ,og på it hører jeg på musikk Støy ingen hindring -har vel 80db nå med 11 vifter. Endret 9. september 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Denne var helt kjempe! Flott! Nå venter vi bare på en selv-bygd konkurent --- Ta det som en utfordring ;-) Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Denne var helt kjempe! Flott! Nå venter vi bare på en selv-bygd konkurent --- Ta det som en utfordring ;-) http://www.ocshoot.no/ubb/ultimatebb.php?u...c;f=23;t=000170 Hvor ellers? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvor ellers? www.xtremesystems.org www.teampuss.com "halloween" bygger 3(4)-stegs cascade som skal klare -150 på evap nå. Det er saker det. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Til trådstarter(tester)Når den står under et kabinett..festet med skruer, forplanter ikke bevegelser fra motoren seg oppover? Eller er den helt stille? Jeg bruker pcen kun til spilling ,og på it hører jeg på musikk Støy ingen hindring -har vel 80db nå med 11 vifter. Støyen/Vibreringen forplanter seg noe opp til chassiset, men det er heller lite. Man merker at den durer litt ved å legge handen oppå kabinettet, men den får langt i fra en skru til å hoppe Det er kun ved start og stop av kompressoren at vibreringene tar litt tak i selve kabinettet. Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvor ellers? www.xtremesystems.org www.teampuss.com "halloween" bygger 3(4)-stegs cascade som skal klare -150 på evap nå. Det er saker det. Mange på ok.no som bygger? Eller andre i Norge for den saks skyld? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg bygger om, ikke helt egne systemer, det har jeg verken stort av tid til eller kunnskaper til, enda! Men så fort jeg har skrapt til meg nok deler så blir det nok til at jeg setter meg ned og tilegner meg den kunnskapen som trengs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tror det bare er noen svært få gitt. Det krever enormt med resursser og kunnskap. Farlig er det også... Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tror det bare er noen svært få gitt.Det krever enormt med resursser og kunnskap. Farlig er det også... Jeg vet alt dette. Det var ikke derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Nei, men det er derfor ikke så mange driver på med det. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er det ikke litt lame og ha en slik kjøler? Alt er liksom ferdig montert? Trodde slike ting ikke var helt kult for overklokkere, hvor man skulle sette sammen alt selv. Litt som å kjøpe ferdigpc synes nå jeg. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Sweet, skulle gjerne hatt en sånn hvis den ikke bråket så mye. Lurer på om det er mulig å bygge kassa 10cm lengre slik at kjølinga blir bedre.. Jeg har nemlig samme kabinett som i testen, så det ser litt rart ut med den orginale boksen under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå