Stig 123 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hei jeg har skaffet meg nytt hovedkort så har jeg gjort en feil en plass i bois! det kommer opp NTLDR MANGLER Hva er det ? når jeg starter maskinen! så jeg kommer ikke inn i winows! Maskinen virket før jeg var inne i bios å tullet.det sko jeg ikke ha gjort da jeg ikke har peiling! Håper noen kan hjelpe meg?! Har gigabyte KN8FS NFORCE3 754 Hovedkort Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Resett biosen du så er du kvitt problemet. les i manualen om hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Stig 123 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Hei har prøvd å resette bios men det kommer bare opp NTLDR mangler noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Det kan bety at du har prøvd å overklokke og at windowsinstallasjonen din dermed har gått til h****** og at du må reinstallere. NTLDR er ikke noe du kan gjøre noe med i bios for å ordne. Endret 9. september 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sjekk denne linken, mulig det er noe der som kan hjelpe http://www.computerhope.com/issues/ch000465.htm Lenke til kommentar
Stig 123 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Takker for svar! Jeg legger inn windows på ny nå! Lenke til kommentar
thorjak Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har hatt samme problem og det viste seg at maskinen bootet fra feil hardisk, så hvis du har flere disker så sjekk i bios hvilken som er first device, bruk den som operativsystemet er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå