Frank2004 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sliter litt med skjermkortet mitt jeg, det ser ikke ut som om skjermen vil kjøre på mer enn 85Hz lenger.. Kjørte tidligere på 1152x864@100Hz, og det fungerte flott (OSD på skjermen viste riktignok bare 99Hz ), og refresh-rate override satt til 'same as desktop' ga meg 100Hz i spill også (Innstillingen der går ikke høyere enn til 85Hz ellers). Jeg kan fortsatt velge 100Hz refresh for skrivebordet, i skjerminnstillinger->advanced->monitor, problemet er bare at den oppfører seg akkurat som når jeg velger 85Hz... OSD på skjermen viser samme refresh rates, osv.. Skjermen blankes ut og jobber litt når jeg bytter mellom de to, akkurat som vanlig når den bytter oppløsning, men det skjer altså ingenting. :/ Alle lavere oppløsninger fungerer som normalt. Har et Radeon-kort med catalyst 4.8 drivere, og gidder ikke rote rundt etter uoffisielle betaversjoner. Har prøvd å avinstallere driverne for skjerm/skjermkort, men det så ikke ut som om det hjalp noe særlig. Kanskje hvis jeg fjerner de helt og legger inn på nytt, eller er det ingen vits i å prøve? Andre tips? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg bruker et program som heter refreshLock som fixer alle problemer hos meg med refresh rate Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Sett refreshrate i selve driveren også (ikke bare på skjreminnstillinger) Kontrollpanel, display, settings(?), advance. mvh r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå