Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anti popup vansker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags nettlser bruker du?

Hvis du fremdeles bruker IE bør du STERKT vurdere å bytte. Flere gode alternativer finnes, personlig vil jeg anbefale Opera. Her er teknologi for dette innebygd og godt integrert. Å fortsatt bruke IE er litt som å insistere på å sykle tynnkledd om vinteren, uten gir og med snekkrede kjerrejul av halvråtten gran; Det har jo sin sjarm....

Lenke til kommentar
Hva slags nettlser bruker du?

Hvis du fremdeles bruker IE bør du STERKT vurdere å bytte. Flere gode alternativer finnes, personlig vil jeg anbefale Opera. Her er teknologi for dette innebygd og godt integrert. Å fortsatt bruke IE er litt som å insistere på å sykle tynnkledd om vinteren, uten gir og med snekkrede kjerrejul av halvråtten gran; Det har jo sin sjarm....

Jeg synes nå du overdriver fælt nå. Den nyeste IE har innebygget popup-blocker, og er sikker nok hvis du holder den oppdatert.

Jeg har flere ganger prøvd å gå over til Opera eller Mozilla. Etter en liten stund ender det med at jeg går tilbake til IE. Det dukker alltid opp problemer med de andre to. For eksempel sist jeg prøvde nyeste versjon av Mozilla, så virket ikke scrollehjulet på mer enn ca halvparten av internett-sidene. Vanvittig irriterende, faktisk så irriterende at dette alene var grunn nok til å avinstallere den.

Dessuten har jeg hver gang jeg har prøvd disse andre browserene kommet over sider som ikke rendres bra. Jeg er klar over at det sannsynligvis er fordi sidene ikke følger standarder 100%. Men saken er at de ser helt fine ut i IE. Skyld på hvem du vil, men jeg foretrekker å bruke programmer som fungerer...

Edit: For å svare på spørsmålet: Jeg synes den innebygde popup-blockeren i IE er den beste jeg har prøvd til nå.

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...