Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger ISDN Prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.google.com er vell plassen og begynne .

Feil :p

Uansett.. *peke på kammerat som spurte meg om detta*

jeg går selv på ungdomsskole, så vi har ikke noe slikt prosjekt!

men om noen gadd å hjelpe kameraten min ville det vært fint..

edit: legge til at google ikke er noen bra kilde til akkuratt dette emnet

Endret av Eirik H Rynning
Lenke til kommentar

Det er merkelig hvor enkelt det har blitt å finne informasjon om alt mulig, da jeg gikk på ungdomsskolen (nei, det er IKKE lenge siden! :)) måtte vi ta til takke med bøker eller TV for informasjon. Nå kan man gå inn på et forum og spørre, så har man plutselig folk til å lete for seg også...

Lenke til kommentar

La meg bare skyte inn en personlig erfaring om å kopiere andres verk:

Da jeg begynte på videregående, var jeg smertelig klar over at jeg ikke hadde noen forfatter i meg. På den første hjemmestilen vi hadde, tenkte jeg å imponere læreren med en oppgave som jeg skrev ved å koke sammen en miks av greier jeg fant på internett. Selvfølgelig ble jeg tatt. Og gjett om det var moro!

Brent barn lukter brent og skyr ilden. Be 'kameraten din' om å ta det til etterretning.

Lenke til kommentar
Kameraten gidder ikke oversette..

For det første så gidder sannsynligvis ikke kameraten din å lete etter noe selv (siden det er du som poster denne tråden) og for det andre gidder ikke han å oversette/lese engelsk informasjon som sannsynligvis du har funnet til ham. Hvis han ikke gidder noenting, hvorfor i all verden gidder han å gjøre prosjektet? En ting er å ikke gidde å gjøre oppgaven, en annen ting er å ikke gidde å finne noe man kan kopiere og kanskje må bearbeide og oversette. Makan til latskap! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...