Semal Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. Hva er forskjell på HP Pavilion zt3212 og HP Pavilion zt3330, førstnevnte er dyrere, men sistnevnte virker best, med bedre prosessor, skjærmoppløsning og lagringsplass. Takk for svar. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det lurte jeg også på når jeg skulle kjøpe ny pc. Valget falt til slutt på zt3351 som har bedre oppløsning på skjermen og større hd. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Og du er fornøyd med den? Lurer også litt på nx7010. hadde ikke tenkt meg å bruke mer enn 15000,- Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er utrolig fornøyd. De to du nevnte har forresten samme oppløsning på skjermen som er WXGA. Jeg ga sånn ca. 15300,- for min. Vurderte også nx7010 men den er litt dyrere hvis du skal ha samme spec som den jeg valgte. Lenke til kommentar
Semal Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Da skal man ikke se bort ifra at det blir en zt3330. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er forresten samme maskin som min, eneste forskjell er specs. Dinside.no har gjort en test av zt3000. Der får den ganske bra karakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå