Ildflue Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Hei, fint at dere ønsker update osv. Trenger litt oppmuntring. Har ikke fått gjort så mye. Har fått montert alle vegger. Kan sikkert legge ut det. Neida jeg må skjerpe meg Har hatt mye å gjøre med tentamen osv. Må være flink gutt på skolen så du ikke må gå tegning, form & farger gutten min, sier mamma (No offence hvis noen går på det) Skal starte opp igjen, er litt synd at det trehvite kabbet står der uten så mye som et Hk brett. Til mandag er siste tentamen. Da skal jeg få gjort litt etter det Gleder meg litt til å bli ferdig Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Skal vi jobbe litt i helga? Trenger å gjøre ferdig/ gjennopplive koffert prosjektet mitt? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 It's a deal. Kom til meg da. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 er det noe mer som har skjedd med kabinettet eller?? hadde jo vært litt fett hvis du hadde fått det ferdig til jul da Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ja hva skjer? skulle'ke du få besøk og jobbe en helg da? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jo Men, jeg skal..... Lover Skal rydde i garagjen i morra. Da blir nok litt jobbing. Funker ikke å jobbe på rommet mitt Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Øyyyy! Du får komme å hente kassa di snart.. Orker ikke å passe på den lenger. Kanskje jeg skal få fattern til å fyre i peisen etterpå Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Øyyyy! Du får komme å hente kassa di snart.. Orker ikke å passe på den lenger. Kanskje jeg skal få fattern til å fyre i peisen etterpå Gogogo, tror aldri dette blir noe av hanyway Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Øyyyy! Du får komme å hente kassa di snart.. Orker ikke å passe på den lenger. Kanskje jeg skal få fattern til å fyre i peisen etterpå Gogogo, tror aldri dette blir noe av hanyway Da sier vi det sånn.... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Virkelig spennende worklog!! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Da har jeg en liten gladnyhet. Jeg fant ut at oppgaven skulle leveres onsdagen som var nå og jeg fikk litt fart på meg. Jeg har nå lakka det et par strøk, skjært litt her og der. Så jeg holder på med å skaffe et HKbrett så jeg faktisk får brukt den. Det blir vannkjøling også. Det skal komme i løpet av neste uke håper jeg. Jeg er godt fornøyd med det jeg klarte så fort på 2 dager fra sånn det er på det siste bildet her i tråden til slik det var når jeg leverte det for vurdering. Så jeg fikk litt tro på prosjektet igjen, så nå er jeg igang igjen.. Btw, fikk 5-6 på oppgaven Endret 10. februar 2005 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå