Ildflue Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 ENDELIG UPDATE!!! Dårlige nyheter: Jeg fikk aldri tak i noe billig plexi og har ikke 700 til å bruke på det heller. Så den blir heller kryssfiner. Gode nyheter: Jeg skal ha en del vinduer. Og tenker nå på et mere stilfullt kabbinett. Jeg lager en ny tråd i og med at dette er et helt annet proskjekt egentlig Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du trenger jo ikke lage ny tråd. Du bare endrer tittel (hvis du vil det da) og redigerer første innlegg med link til feks denne siden. Ser\så lovende ut med plexi kabinett. Jeg tør nesten ikke tenke på hva jeg måtte ha betalt hvis jeg måtte det på mitt kabinett. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 What an update! Hva slags planer har du for det nye kabinettet da? Tviler på at det blir noe av Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Det blir noe av. Jeg skal jobbe med det i helga. Lager ny tråd da. Jeg driver setter sammen ramma nå. Blir litt fett har tenkt på en kasse av tre med en fin aluminiums plate på fronten. og hele greia skal lakkeres veldig nøyaktig med mange lak i svart. Lysene som skal være inni skal være røde. Noen som har noen andre idèer? EDIT: Jeg er veldig enig med at det hadde vært fett med plexi. Skulle bare ønske at jeg fant et sted hvor jeg kunne fått det litt billigere kan man si Endret 14. oktober 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det blir noe av. Jeg skal jobbe med det i helga. Lager ny tråd da. Jeg driver setter sammen ramma nå. Blir litt fett har tenkt på en kasse av tre med en fin aluminiums plate på fronten. og hele greia skal lakkeres veldig nøyaktig med mange lak i svart. Lysene som skal være inni skal være røde. Noen som har noen andre idèer? EDIT: Jeg er veldig enig med at det hadde vært fett med plexi. Skulle bare ønske at jeg fant et sted hvor jeg kunne fått det litt billigere kan man si Hehe, nice da Hmm, rød lys hadde vært fett, du kan jo prøve med litt forskjellig, UV reaktive kabler og masse UV lys er jo også tøft Jeg kan ikke komme ned og hjelpe litt? Eller er du hos faren din? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Du kan se på Clas... har hørt at de har billig plexi der.. Og fant ut at de sleger aluminiums på blikkenslager her i byen. Ligger bak böchmann ett sted. And maybe my dremel can be something for this......... Endret 14. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ålraiht. Da drar jeg dit etter helga Kjøper meg en alu plate *Glede seg til å modde* Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men vis du skal ha vannkjøling synes jeg du bør mekke det sjæl... mye billigere også Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Kommer ann på om hvilket utsyr jeg har. Jeg har bare en skrutrekker og en hammer Vil det funke tro ? Neida. Men har ikke sånn borr eller noe, så det kan bli vanskelig å lage selv. Men tanken skal jeg lage Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Very good VELDIG offtopic: hvorfor er du ikke på msn??? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Har laget en del SketchUp bilder som jeg gleder meg til å vise dere. Får ikke lagt dem ut nå. Sitter på den bærbare. Vurderer også nå å bare legge det ut i denne tråden alikevel. Bestemmer meg innen jeg legger ut bildene Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har laget en del SketchUp bilder som jeg gleder meg til å vise dere. Får ikke lagt dem ut nå. Sitter på den bærbare. Vurderer også nå å bare legge det ut i denne tråden alikevel. Bestemmer meg innen jeg legger ut bildene Sleng dem ut, vil se Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Som sagt, får ikke lagt dem ut sitter på den bærbare hos pappa. Og bildene min ligger på raidmaxen min som har blitt mobbet av en viss person som heter kasp tidligere Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis du bruker de treplatene dine som du sa, og har plexi rundt det blir det knall. Kjøp UV reaktiv spray, osv... Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva mener du med plexi rundt? Skal ikke ha plexi oppå treplatene hvis det er det du tror? Skal ha en del vinduer blir vel mere korrekt Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Det som er kjipt er at jeg skal på hyttetur i helga så komer ikke tilbake med noe før jeg er hjemme fra verdens kjedeligste hyttetur. Skal legge ut bildene før jeg drar i morra da så har dere noe å se på til jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hmm.... jaja... 700 kr.. for litt plexi..?? faen så dyrt... (Unskyld språket) så da bøir det et nytt prosjekt.. hehe.. gleder meg litt nå..! når får du lagt ut blidene a?? (scetchupene) hmm.. måtte faktisk tegne litt selv her oxo.. tre med alu plate på hørest spenede ut..! hvis du lakker det svart ell noe sånt så kanskjhe rødt UV-lys hadde vert fint..!! ps hvis du ikke har råd til uv reaktive kabler så kjøp uv-spry;) funker fett tro meg har sett det i bruk.. har hørt at man må spraye på av og til.. burde man lufte og sån da..! ? har selv lurt på dette! skal skjære ut en litt kul X eller en O i kasse siden min og lage en signatur på den;) kunne blirr rått med løitt uv-spray og rød kaltode da ??? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva mener du med plexi rundt?Skal ikke ha plexi oppå treplatene hvis det er det du tror? Skal ha en del vinduer blir vel mere korrekt Så planene er kryssfinér kabinett, lakkert i sort med aluplate forran og lys inni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå