ace_ventuora Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 300 for 50x50 cm måtte jeg ut for, å det blir jo litt hvis du skal lage det stort. Men dette ser bra ut Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 300 for 50x50 cm måtte jeg ut for, å det blir jo litt hvis du skal lage det stort. Men dette ser bra ut Lexan? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser ut som et spennende prosjekt. Håper du klarer å lage noe som ikke er altfor likt Sunbeam sitt. Moro med fork som tør å gjøre alt selv. For å bruke Sunbeam som eksempel igjen bruker de 5mm plater i sider, topp og bunn. Front og bakplaten er på 8mm. Lykke til Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Ok, jeg tror jeg kjører 4mm, har ikke råd til så sinnsykt dyre greier Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ok, jeg tror jeg kjører 4mm, har ikke råd til så sinnsykt dyre greier Ehh, kan godt kjøre 6mm, er ikke så veldig mye dyrere det.. Lexan er en egen type glass.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blir nesten et lite drivhus detta her. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blir nesten et lite drivhus detta her. EHEHEHEHE Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 EHEHEHEHE HEHEHEHE Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Blir nesten et lite drivhus detta her. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Er det ikke sånn at man betaler dobbelt så mye for 4mm som 2mm da? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 300 for 50x50 cm måtte jeg ut for, å det blir jo litt hvis du skal lage det stort. Men dette ser bra ut Lexan? 4mm plexiglass Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Plexi er dyrt. Slik er det bare. Men ett tips, ikea har no. Hvis du trenger mye, så selger de et bort av plexi. Fikk et slik av naboen som skulle flytte. Bor du i oslo området? hvis ja så send meg en pm. Da kan jeg si deg noe ang. det der. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Blir'e no plexi snart eller? Kan godt komme ned en tur og hjelpe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmm.... detta prosjektet ser ut til og kunne bli ganske fett... men du burde kanskje matte Plexin her og der...?? Men kommer det noen Update snart ell?? PS: bruk 4mm plexi funker helt greit det.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hmm....detta prosjektet ser ut til og kunne bli ganske fett... men du burde kanskje matte Plexin her og der...?? Men kommer det noen Update snart ell?? PS: bruk 4mm plexi funker helt greit det.. Enig, gaaaahh, update?! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 tro meg, det er IKKE lett å få det ryddig i et kabinett som har plexi på alle sider.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 tro meg, det er IKKE lett å få det ryddig i et kabinett som har plexi på alle sider.. Som sagt, å matte det litt ville ikke vært en dum idé.. Lenke til kommentar
_Mayhem_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Matte det litt eller bruk speilfilm. Uten det, skal det godt gjøres å få en ryddig kabinett i plexi, evt sleeve alt og alle av kabler.. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg jobber med å prøve å skaffe Plexi. Hvis det er noen som bor i nærheten av Moss/Oslo omerådet som har noen gode idèer eller vet hvor jeg kan få tak i noe som ikke er så dyrt så PM me. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Matte det litt eller bruk speilfilm. Uten det, skal det godt gjøres å få en ryddig kabinett i plexi, evt sleeve alt og alle av kabler.. ja kunne blitt rått det.... sota plexi hørtest fett ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå