Gå til innhold

A-Open cd brenner

Anbefalte innlegg

Jeg gik nettopp til innkjøp av en Aopen 32X cd-brenner, men tingen var att denne brenner har en superkul gadget så gjør att den selv bestemmer vilken fart som er best. Denne går alltid på 12X, selv om jeg har cd'er som støtter 24X. Det fulgte en 32X Aopen cd med i pakken, på den klarte den og brenne på i full speed, men ikke de andre (Verbatim/Memorex). Noen som har noen tips/erfaring?

Ps bruker Nero brenneprog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Det bare slik at brenneren tester platene for hvilken hastighet de kan brennes,jeg har en asus 40x brenner.

Den brant i 40x på plata som fulgte med,noname 24x cd'er fra komplett greide 16x,Mr platinum gikk på 32x

det er vel bedre at det brennes sakte enn at cd'ene dine blir ødelagt?

Du må bare prøve ut forskjellige plater :smile:

Lenke til kommentar

Start opp nero, trykk "ctrl+R" du får nå opp vinduet "choose recorder". Her inne kan du trykke på "advanced" eller noe i den du. På den menyen som kommer her må du ta vekk haken forran "just speed". Ikke fjern den som står forran "just link"

Nå vil brenneren brenne på den hastigheten du velger.

Byggeren

slapps.com

[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-07 23:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-07 23:34, byggeren skrev:

Start opp nero, trykk "ctrl+R" du får nå opp vinduet "choose recorder". Her inne kan du trykke på "advanced" eller noe i den du. På den menyen som kommer her må du ta vekk haken forran "just speed". Ikke fjern den som står forran "just link"

Nå vil brenneren brenne på den hastigheten du velger.

Byggeren

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-07 23:34 ]</font>

vilken brenner gjorde du det med? det går ikke på min asus 40x der var det bare flextralink jeg kunne huke av.det er jo bare buffer under run protection.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har greid å brenne 28x (turte ikke mer) på 24x MMORE-plater... Men har tenkt å kjøpe 32x-MMORE-plater nå... Jeg er rimelig fornøyd med de. Har en Aopen 16x-brenner og en Aopen 32x-brenner... De bruker bare å ha problemer med latterlige billige dritt-NoName-plater...

God som gull, still going strong!

Og jeg har IKKE endra på greiene i Nero... Selv om jeg har tenkt å gjøre det når jeg kommer hjem.

Funker fett for meg og mine 1337-plater.

http://www.minipuz.tk

Mvh,

Tore Jakob Haugen

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-05-08 10:31 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...