NeoGeo Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Jeg gik nettopp til innkjøp av en Aopen 32X cd-brenner, men tingen var att denne brenner har en superkul gadget så gjør att den selv bestemmer vilken fart som er best. Denne går alltid på 12X, selv om jeg har cd'er som støtter 24X. Det fulgte en 32X Aopen cd med i pakken, på den klarte den og brenne på i full speed, men ikke de andre (Verbatim/Memorex). Noen som har noen tips/erfaring? Ps bruker Nero brenneprog. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 har du gammel nero,den nye er 5,5,8,2. Lenke til kommentar
egils Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei Det bare slik at brenneren tester platene for hvilken hastighet de kan brennes,jeg har en asus 40x brenner. Den brant i 40x på plata som fulgte med,noname 24x cd'er fra komplett greide 16x,Mr platinum gikk på 32x det er vel bedre at det brennes sakte enn at cd'ene dine blir ødelagt? Du må bare prøve ut forskjellige plater :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Start opp nero, trykk "ctrl+R" du får nå opp vinduet "choose recorder". Her inne kan du trykke på "advanced" eller noe i den du. På den menyen som kommer her må du ta vekk haken forran "just speed". Ikke fjern den som står forran "just link" Nå vil brenneren brenne på den hastigheten du velger. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-07 23:34 ] Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Takk for svar, da er det vel bare til og prøve seg fram litt og se hva som er best. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 kjøp deg ein god gamml mitwsumi 4x brenner, finnest ikkje bedre :smile: Lenke til kommentar
egils Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 23:34, byggeren skrev:Start opp nero, trykk "ctrl+R" du får nå opp vinduet "choose recorder". Her inne kan du trykke på "advanced" eller noe i den du. På den menyen som kommer her må du ta vekk haken forran "just speed". Ikke fjern den som står forran "just link"Nå vil brenneren brenne på den hastigheten du velger._________________Byggerenslapps.com<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-05-07 23:34 ]</font> vilken brenner gjorde du det med? det går ikke på min asus 40x der var det bare flextralink jeg kunne huke av.det er jo bare buffer under run protection. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 09:11, egils skrev:vilken brenner gjorde du det med? Aopen brenner. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Vel, jeg har greid å brenne 28x (turte ikke mer) på 24x MMORE-plater... Men har tenkt å kjøpe 32x-MMORE-plater nå... Jeg er rimelig fornøyd med de. Har en Aopen 16x-brenner og en Aopen 32x-brenner... De bruker bare å ha problemer med latterlige billige dritt-NoName-plater... God som gull, still going strong! Og jeg har IKKE endra på greiene i Nero... Selv om jeg har tenkt å gjøre det når jeg kommer hjem. Funker fett for meg og mine 1337-plater. _________________ http://www.minipuz.tk Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-05-08 10:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå