0304 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kan noen gji meg en oppskrift på hvordan jeg får bilde med farger på TVen fra PCen. Sjermkort NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 På forhond takk. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Skjermkortet ditt kan være stilt inn på NTSC. Skift til PAL Bruker du S video. Sørg for at TVen din står på kanalen for S video. Lenke til kommentar
0304 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg får bilde men det er s/h. Jeg bruker S video kabel. det er stilt inn på PAL B har også prøvet PAL G Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kan være på TV'n din du må stille inn til S-VHS. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Elendig emnefelt. Lær deg å skrive emnefelt, og prøv igjen. Ett bra emnefelt inneholder informasjon om hva tråden handler om. "Hjelp"-typen emnefelt sier absolutt ingenting. Les retningslinjene, som du forpliktet deg til å lese, og følge, når du ble medlem. Stenges. Endret 8. september 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg