AndersBob Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 har ingen erfaring. Hvor mye kan jeg overklokke uten at det går helt til helvete? Har bare lyst å overklokke littegrann. Vet at det sikkert ikke er så mye jeg kan overklokke. Jeg har følgende maskin AOpen H600B Svart, 350W, W/USB 2.0 board Gigabyte K8NS nForce3 250 AMD Athlon 64 2800+ BOXED Corsair value S pc3200 ddr-dimm 512 mb Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikke prøv deg mere enn 3200+ hvis du har BOXED-vifte Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Fulgte med et program med hovedkortet der jeg kan styre overklokkingen, så jeg får tat en titt. Skru litt opp her og der uten at det blir for mye Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 trixet er å følge med på tempraturene og ikke bli for iverig. Ta små skritt av gangen og bruk testbenker imellom til å stresse maskina før du går opp neste hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå