Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Nå som jeg er "ferdig" med episode III coveret mitt så tenkte jeg at jeg liksågodt kunne sette meg ned å begynne på et episode II cover, og her er forsiden(i likhet med det forrige så kommer baksiden senere ) Gi kritikk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Flott! Likten den du laget mye bedre enn den som er fra før Edit: Tenkt til å lage fan art for de andre Star Wars filmene også eller? Endret 18. september 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Flott! Likten den du laget mye bedre enn den som er fra før Edit: Tenkt til å lage fan art for de andre Star Wars filmene også eller? Takk for kommentarene, det ender nok opp med at jeg lager et cover til alle filmene ja Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Takk for kommentarene, det ender nok opp med at jeg lager et cover til alle filmene ja Kult! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Dette såg veldig bra ut Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Takk, takk Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Rart hva man kan gjøre med små forandringer(skiftet fra epiosde II til episode III) Endret 18. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Det ble litt for mye tomt svart rom i bakgrunnen. Du bør legge til en stjernehimmel med diverse "univers-effekter". Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Det ble litt for mye tomt svart rom i bakgrunnen. Du bør legge til en stjernehimmel med diverse "univers-effekter". Kan legge til en stjernehimmel, men univers effekter blir for mye Mulig en halvferdig deathstar? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Nå går det raskt her, Epiosde IV cover(har prøvd å få det så ulikt DVD coveret som mulig ) *Edit, la til litt ekstra sterner BTW, oppdaterte Episode III coveret med stjerner(slik som holger foreslo) Endret 18. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Flott episode IV-cover. Men den blåfargen var kanskje litt for skrikende. I tillegg ble det nok litt for mye mellomrom mellom bildene, i motsetning til de tidligere coverne dine. (også hadde sikkert Sky City passet fint i bunnen av montasjen ) Episode III-coveret ble forresten kjempeflott nå. Endret 18. september 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Flott episode IV-cover. Men den blåfargen var kanskje litt for skrikende. I tillegg ble det nok litt for mye mellomrom mellom bildene, i motsetning til de tidligere coverne dine. (også hadde sikkert Sky City passet fint i bunnen av montasjen ) Episode III-coveret ble forresten kjempeflott nå. Du mener nok "cloud city" Men ja det hadde sikkert passet inn, men det er desverre fra episode V Grunnen til mellomrommene er at bildene rett å slett ikke var store nok Men blåfargen kan sikkert fikses *Edit, legger til et Episode III wallpaper jeg Endret 18. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Flott arbeid Gandalf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. september 2004 Forfatter Del Skrevet 19. september 2004 Takker så meget, lager nok neste cover/wallpaper til konkuransen i morgen Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det første jeg la merke til med det første coveret var at man kan se Obi-Wan igjenom små huller på stjerneskipet sin bro. Merkelig at ingen la merket til det... Ellers veldig bra cover! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det første jeg la merke til med det første coveret var at man kan se Obi-Wan igjenom små huller på stjerneskipet sin bro. Merkelig at ingen la merket til det... Ellers veldig bra cover! Det er nok lys fra vinduene i skipet. Legg merke til at det er slike prikker der hvor Obi-Wan ikke står bak også. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det første jeg la merke til med det første coveret var at man kan se Obi-Wan igjenom små huller på stjerneskipet sin bro. Merkelig at ingen la merket til det... Ellers veldig bra cover! Det er nok lys fra vinduene i skipet. Legg merke til at det er slike prikker der hvor Obi-Wan ikke står bak også. Det er korekkt Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Det første jeg la merke til med det første coveret var at man kan se Obi-Wan igjenom små huller på stjerneskipet sin bro. Merkelig at ingen la merket til det... Ellers veldig bra cover! Det er nok lys fra vinduene i skipet. Legg merke til at det er slike prikker der hvor Obi-Wan ikke står bak også. Det er korekkt Hehe... Jaja. Der Obi Wan ikke står der står han egentlig. Ser på HighRes bildet nå. Men ellers veldig bra cover. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Aniken Skywalker? Visste ikke at hun som endte opp med å gifte seg med Padme.. ganske kontroversielt for George Lucas å være, selv i disse L-word tider Uansett veldig pent laget!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå