Gå til innhold

Star Wars Episode III fan art(cover)


Anbefalte innlegg

Hvet ikke om dette er riktig plass, men jeg føler jeg er nødt til å vise frem mitt episode III cover, brukte ca. 2 timer i PS på å fillføre "forsiden" og blir nok ferdig med resten i løpet av morgendagen :) (planeten er faktisk laget fra bunnen av, så det er desverre ingen original, ny SW planet :p )

 

Gi kritikk på hva som er bra, og hva som kunne vært bedre(med untak av bildene, det er enda ikke kommet så mange episode III bilder :blush: )

 

*Edit, vennligst ikke stjel bildet å post det på en cover side(jeg brukte lang tid på å lage det å kan fint poste det selv om jeg vil) :)

post-215-1094674684_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke verst, men enkelte ting bør nevnes

 

- planeten er veldig basic. Ser at det er et produkt av Greg Martins tutorial, men kan forstå det hvis du ikke holder på med slikt til vanlig.

 

- Overgangen fra stjernefelt til svart blir for hard. Ser at det er brukt en myk pensel, men du bør bruke en enda større en for bedre resultat.

 

- III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen.

Lenke til kommentar
Ikke verst, men enkelte ting bør nevnes

 

- planeten er veldig basic. Ser at det er et produkt av Greg Martins tutorial, men kan forstå det hvis du ikke holder på med slikt til vanlig.

 

- Overgangen fra stjernefelt til svart blir for hard. Ser at det er brukt en myk pensel, men du bør bruke en enda større en for bedre resultat.

 

- III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen.

Hmm, jo det er en planet fra greg martins tut's :p

 

Men jeg skal prøve å fikse stjernefeltet :)

Lenke til kommentar

Mangler en form for "tema" gjennom hele plakaten. Mange av bildene passer ikke så

flott sammen, du kan endre farger og slikt vet du. - Ellers så ser det for meg ut som en

klump med bilder i midten, med en svart ramme rundt. Det blir liksom litt rotete, - og

ganske nakent på kantene. Tenk helhet!

 

Du bør tenke mer på størrelsen av objektene i bildet - planeten så liten, den digre storm-

trooperen osv gjør at det skurrer litt for meg.

 

Men det er en grei start - selv om du kanskje bør se litt på andre plakater, - spesielt de

andre plakatene som er laget til StarWars :)

Lenke til kommentar
Mangler en form for "tema" gjennom hele plakaten. Mange av bildene passer ikke så

flott sammen, du kan endre farger og slikt vet du. - Ellers så ser det for meg ut som en

klump med bilder i midten, med en svart ramme rundt. Det blir liksom litt rotete, - og

ganske nakent på kantene. Tenk helhet!

 

Du bør tenke mer på størrelsen av objektene i bildet - planeten så liten, den digre storm-

trooperen osv gjør at det skurrer litt for meg.

 

Men det er en grei start - selv om du kanskje bør se litt på andre plakater, - spesielt de

andre plakatene som er laget til StarWars :)

Bildet er jo laget etter masse inspirasjon fra ANH DVD coveret som er bygget opp på nøyaktig samme måte(det gjelder egenltig for all SW dvd coverne ;) )

 

Alle bildene er faktisk fargeredigert :) (og det er masse små detaljer som er lagt til, f.eks. gjenspeilingen av lyssablen i rustningen til clonetrooperen

 

X vingen var litt dårlig plassert+ at stormtrooperen sto litt for rett bak lyssverdet. ellers var den meget bra må jeg si............

Hvor ville du plassert x-wingen da? Og clonetrooperen(regner med at det er den du mente ;) ) skal jo stå bak lyssabelen, da kunne jeg legge til en fin gjenskinnings effekt i rustningne å greier :p

 

- III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen.

Det synes faktisk jeg også, men jeg plasserte III etter å ha studert de andre coverne nøye å det er slik det skal være :dontgetit:

 

*Edit,

Legge til et wallpaper jeg :)

post-215-1094760415_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Jeg synes det var et tøft og flott cover.

 

Er det mulig å flytte X-vingen litt mer til venstre, slik at den ikke kommer over hånden til mr. Jedi-whatever i hjørnet?

Takk skal du ha :D

 

ang. X-wingen, det er mulig, men det skaper igjen litt problemer med clonetrooperen :( (selve trooperen i seg selv er faktisk bare halv, altså bare torso'en) Men jeg skal gjøre mitt beste :)

 

*Edit, slik?(flyttet den litt, samt gjorde den mindre)

post-215-1094763926_thumb.jpg

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Takk, takk, men bildet hadde masse skrivefeil :blush: (men de er rettet opp nå :) )

 

PS, legg merke til de små tøffe detaljene(som f.eks. det at teksten der nede er laget helt likt de andre coverne bare at jeg har greid å bytte ut navnene osv.) Og det at man såidt kan se hodet til Darth Vader i bakgrunnen på menyen, slik som på alle de andre DVD'ene :)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...