Artistic.Hipster Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hvet ikke om dette er riktig plass, men jeg føler jeg er nødt til å vise frem mitt episode III cover, brukte ca. 2 timer i PS på å fillføre "forsiden" og blir nok ferdig med resten i løpet av morgendagen (planeten er faktisk laget fra bunnen av, så det er desverre ingen original, ny SW planet ) Gi kritikk på hva som er bra, og hva som kunne vært bedre(med untak av bildene, det er enda ikke kommet så mange episode III bilder ) *Edit, vennligst ikke stjel bildet å post det på en cover side(jeg brukte lang tid på å lage det å kan fint poste det selv om jeg vil) Endret 8. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det ser ut som han fyren med lys sverdet prøver å pirke stormtrooperen i øyet. Og x-wing skipet ser ut som en slags edderkopp som prøver å bite han fyren i hånda. Bortsett fra det så var det bra laget. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Fan art(cover) var ganske stillig! Lenke til kommentar
Gjermis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ikke verst, men enkelte ting bør nevnes - planeten er veldig basic. Ser at det er et produkt av Greg Martins tutorial, men kan forstå det hvis du ikke holder på med slikt til vanlig. - Overgangen fra stjernefelt til svart blir for hard. Ser at det er brukt en myk pensel, men du bør bruke en enda større en for bedre resultat. - III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen. Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 X vingen var litt dårlig plassert+ at stormtrooperen sto litt for rett bak lyssverdet. ellers var den meget bra må jeg si............ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Ikke verst, men enkelte ting bør nevnes - planeten er veldig basic. Ser at det er et produkt av Greg Martins tutorial, men kan forstå det hvis du ikke holder på med slikt til vanlig. - Overgangen fra stjernefelt til svart blir for hard. Ser at det er brukt en myk pensel, men du bør bruke en enda større en for bedre resultat. - III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen. Hmm, jo det er en planet fra greg martins tut's Men jeg skal prøve å fikse stjernefeltet Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Mangler en form for "tema" gjennom hele plakaten. Mange av bildene passer ikke så flott sammen, du kan endre farger og slikt vet du. - Ellers så ser det for meg ut som en klump med bilder i midten, med en svart ramme rundt. Det blir liksom litt rotete, - og ganske nakent på kantene. Tenk helhet! Du bør tenke mer på størrelsen av objektene i bildet - planeten så liten, den digre storm- trooperen osv gjør at det skurrer litt for meg. Men det er en grei start - selv om du kanskje bør se litt på andre plakater, - spesielt de andre plakatene som er laget til StarWars Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Mangler en form for "tema" gjennom hele plakaten. Mange av bildene passer ikke såflott sammen, du kan endre farger og slikt vet du. - Ellers så ser det for meg ut som en klump med bilder i midten, med en svart ramme rundt. Det blir liksom litt rotete, - og ganske nakent på kantene. Tenk helhet! Du bør tenke mer på størrelsen av objektene i bildet - planeten så liten, den digre storm- trooperen osv gjør at det skurrer litt for meg. Men det er en grei start - selv om du kanskje bør se litt på andre plakater, - spesielt de andre plakatene som er laget til StarWars Bildet er jo laget etter masse inspirasjon fra ANH DVD coveret som er bygget opp på nøyaktig samme måte(det gjelder egenltig for all SW dvd coverne ) Alle bildene er faktisk fargeredigert (og det er masse små detaljer som er lagt til, f.eks. gjenspeilingen av lyssablen i rustningen til clonetrooperen X vingen var litt dårlig plassert+ at stormtrooperen sto litt for rett bak lyssverdet. ellers var den meget bra må jeg si............ Hvor ville du plassert x-wingen da? Og clonetrooperen(regner med at det er den du mente ) skal jo stå bak lyssabelen, da kunne jeg legge til en fin gjenskinnings effekt i rustningne å greier - III bør være lavere og bredere i forhold til tittelen. Det synes faktisk jeg også, men jeg plasserte III etter å ha studert de andre coverne nøye å det er slik det skal være *Edit, Legge til et wallpaper jeg Endret 9. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Oppdaterte den litt jeg, forandringer: Rettet opp lyssablen til Obi-Wan Formisnket clonetrooperen Fikset litt på x-wingen Fjernet en god del av stjernene Det var vel egentlig det Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg synes det var et tøft og flott cover. Er det mulig å flytte X-vingen litt mer til venstre, slik at den ikke kommer over hånden til mr. Jedi-whatever i hjørnet? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg synes det var et tøft og flott cover. Er det mulig å flytte X-vingen litt mer til venstre, slik at den ikke kommer over hånden til mr. Jedi-whatever i hjørnet? Takk skal du ha ang. X-wingen, det er mulig, men det skaper igjen litt problemer med clonetrooperen (selve trooperen i seg selv er faktisk bare halv, altså bare torso'en) Men jeg skal gjøre mitt beste *Edit, slik?(flyttet den litt, samt gjorde den mindre) Endret 9. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ah, det ser bedre ut. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Din andre fan art ble mye bedre, stå på videre. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Takk, jeg skal nok fullføre hele coveret så fort jeg finner et episode III bilde i høy oppløsning(noe som viste seg å ikke være så lett ) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Som lovet så poster jeg mitt komplette cover Endret 17. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 (endret) Takk, takk, men bildet hadde masse skrivefeil (men de er rettet opp nå ) PS, legg merke til de små tøffe detaljene(som f.eks. det at teksten der nede er laget helt likt de andre coverne bare at jeg har greid å bytte ut navnene osv.) Og det at man såidt kan se hodet til Darth Vader i bakgrunnen på menyen, slik som på alle de andre DVD'ene Endret 17. september 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Veldig bra Gandalf, likte den siste utrolig godt. Det er tydelig at du også er Star Wars fan. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Jeg elsker SW(sitter å mekker på en SW side as I write ) Takk for de vennlige ordene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå