asdfteam Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ingen som syns at litt gammel Jokke og Valentinerne er noe bra festemusikk da? Kanskje det er jeg som begynner å bli gammel... ;-) 1 Lenke til kommentar
hubzorb Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Gigi D'Agostino - L'amour Toujours må vel nesten være med? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Panjabi MC - Mundian to bach ke (Tror jeg den heter) Den er kul takk, hører på den nå! håhåhå! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Gigi D'Agostino - L'amour Toujours må vel nesten være med? Kongesang d der! d var vår russelåt iallefall ifjor..... ahhhh...*savne russetid...* Til alle russ: FEST SKIKKELI HARDT!! og MASSE!!!! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 sofia(kansje sofie, husker ikke) - Superduper killen hvertfall denne vis du skal ha med rosa helikopter... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hampenberg - ducktoy monstersound Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 klovner i kamp - p*kkis og kanskje litt bethoven er alltid fint p a k k i s blir sensurert :-? jaja ikke ment for å være rasistisk NÅR SKAL FOLK LÆRE SEG AT PAKKIS IKKE ER LAGET AV KLOVNER I KAMP?!!!?? Det er en lokal kar fra Konnerud som har mixa sammen P A K K I S!! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 det har jeg lenge vert klar over. folk burde liksom høre at det ikke er klovner.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg vet faktisk det att klovner i kamp ikke har den sangen egentlig, men det er mye lettere å finne den når du søker på klovner i kamp.. det er en sang til som alle tror klovner i kamp har laga og men egentlig ikke har.. husker ikke helt navne i farta.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 jeg vet faktisk det att klovner i kamp ikke har den sangen egentlig, men det er mye lettere å finne den når du søker på klovner i kamp.. det er en sang til som alle tror klovner i kamp har laga og men egentlig ikke har.. husker ikke helt navne i farta.. Tenker du på sangen Innvandrer? DEN ER MORSOM! Innvandrerne i Norge - Innvandrer <--- anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Btw, i "år 2000" sangen er det et vers som er sensurert der de synger om å kastrere jøder, tatere og dverger. Ellers så mener jeg at nesten alt som blir spilt av russ er søppel, kun en buss, Roxbury, leddbussen spiller fet musikk Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en russelåt, og en vanlig låt? Lenke til kommentar
Smal Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 darlen - jeg har sett en negerman tøffe kule Guttegærne Jenter begge to er fra banden the movie fra http://www.banden.no/ Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Haha. Sofus hørte jeg meg DRITTLEI av på TG03 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en russelåt, og en vanlig låt? Ja, OK! Den skal være dårlig og må spilles høyt! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 gustav skrev: Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en russelåt, og en vanlig låt? Ja, OK! Den skal være dårlig og må spilles høyt! Gutter, dere har ikke helt fatta det! Russelåt er musikk som tar av! Det er Vill trance som man kan danse på alle slags måter til, det er Norske gamle og nye hitter som fks har et sinnsykt fett refreng osv...! Alle som egentlig ikke bryr seg så mye om pc og spill vet godt hva en russelåt er (burde vertfall det) Skal smelle inn sinnsykt annlegg u bussen vår, leie inn privat DJ og ha en masse fete effekter på bussen! Russ 2005 here WE come!!!! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Forresten gutta, se når denne tråden ble creata!!! hehe Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det vi spiller mye av på bussen er norsk musikk, gammal norsk musikk, rock, og alt mulig av fjortisstrance (så damene blir happy ja). Jeg har nå klart å nesten ta knekken på lunger, blitt kraftig forkjøla, nesten ødelagt leveren og hatt feber. Så tenk på smittefaren ved at mange er syke i russetida og ha med nok klær. Er kjedelig å være syk mye av russetida, spesielt når man har jobbet en evighet på en russebuss -øyvind, oslo Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 gustav skrev: Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en russelåt, og en vanlig låt? Ja, OK! Den skal være dårlig og må spilles høyt! Gutter, dere har ikke helt fatta det! Men det er jo sant... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå