Gå til innhold

Forslag til gode (typiske) russelåter?


evorkahn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vet faktisk det att klovner i kamp ikke har den sangen egentlig, men det er mye lettere å finne den når du søker på klovner i kamp.. det er en sang til som alle tror klovner i kamp har laga og men egentlig ikke har.. husker ikke helt navne i farta..

 

Tenker du på sangen Innvandrer? :) DEN ER MORSOM!

 

Innvandrerne i Norge - Innvandrer <--- anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
gustav skrev:

Noen som gidder å forklare meg forskjellen på en russelåt, og en vanlig låt?

 

Ja, OK! Den skal være dårlig og må spilles høyt!

 

Gutter, dere har ikke helt fatta det! Russelåt er musikk som tar av! Det er Vill trance som man kan danse på alle slags måter til, det er Norske gamle og nye hitter som fks har et sinnsykt fett refreng osv...! Alle som egentlig ikke bryr seg så mye om pc og spill vet godt hva en russelåt er (burde vertfall det) :woot: Skal smelle inn sinnsykt annlegg u bussen vår, leie inn privat DJ og ha en masse fete effekter på bussen! Russ 2005 here WE come!!!!

Lenke til kommentar

Det vi spiller mye av på bussen er norsk musikk, gammal norsk musikk, rock, og alt mulig av fjortisstrance (så damene blir happy ja).

Jeg har nå klart å nesten ta knekken på lunger, blitt kraftig forkjøla, nesten ødelagt leveren og hatt feber. Så tenk på smittefaren ved at mange er syke i russetida og ha med nok klær. Er kjedelig å være syk mye av russetida, spesielt når man har jobbet en evighet på en russebuss

 

-øyvind, oslo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...