evorkahn Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Noen som vet om noen bra russelåter?Trenger mange. :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 23:13, lavizh skrev:Gidder ikke svare engang. så la vær da.. *lamming* men men, tilbake til saken: rosa helikopter er selvsagt et must forå drive folk til vannvidd alt spørs jo selvsagt på musikksmaken din, et godt råd vil vel være å kjøpe, f.eks. ibiza99 soundtracken e.l. slike album har ofte plenty populær (dritt)musikk personlig ville jeg nok satt på en cd m slipknot og tatt av som f@en Lenke til kommentar
Cirrius Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Er selv russ nå. Du MÅ ha gyllende tider med sommartider og oja hele natten. Tar helt av. De mest spilte sangene her!! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Er selv russ nå. Du MÅ ha gyllende tider med sommartider og oja hele natten. Tar helt av.De mest spilte sangene her!! Heldigvis tror jeg vi greier å overdøve deg! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 dina - bli hos meg og den pakk1s sangen som jeg ikke aner hva heter. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Panjabi MC - Mundian to bach ke (Tror jeg den heter) Den er kul Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kan jo ta denne: Jaa9 & Onkl P - Hvem f a e n? <-- Det skal ikke være mellomrom.. Men hvis jeg skriver uten så kommer bare skitt opp Det er vel ikke noe russemusikk men Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hva er det med russ dom gjør at alle SKAL ha buss med masse lyd. Er det ingen som kan finne på noe mere kreativt. Hva faen er poenget med så sabla mye lyd når du klarer deg mer enn nok med et anlegg som overdøver de tre andre bussene rundt deg. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du må dra på "Torshov bilrekvisita" og kjøpe musikk horn/russe horn til russe bilen - anbefaler "La cucaracha drive" eller hva den nå heter..de har 3 forskjellige!!! Lenke til kommentar
stout Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 SOFUS! (som alle vet er kjempegod på rullebrett...) Sofus ruler gata, ikke sant.. Ellers går alt av gode gamle barnesanger an, jeg tenker da spesielt på Prøysen-viser... For de av dere som var på TG: Det var ikke jeg som styre anlegget, men jeg skulle gjerne spilt Sofus noen ganger til oi, det minner meg på en sang til, "Jeg har sett en orntli negermann" eller no sånt.. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 ... det var en liten negergutt som hette vesle Noa.... osv no offence 8) [edit]mens jeg husker det; søk på sbtechno.mp3. Det er strongbad som har laget techno-sang. Har den på harddisken. 0.7MB Gi meg e-postadr. din så skal jeg sende den til deg[/edit] Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Øl, øl og mere øl er jo et møst for russen Og forresten; feir skikkelig!! (Hilsen en som savner russe-tiden) Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Denne er et must: dj boozy woozy-party affair (radio) Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Disturbed - Down With The Sickness er en vanvittig kul sang!! Kan garantere at alle som synger med herper stemmene fort!! 8) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 klovner i kamp - p*kkis og kanskje litt bethoven er alltid fint p a k k i s blir sensurert :-? jaja ikke ment for å være rasistisk Lenke til kommentar
mungo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 For ikke å glemme Scooter! MOVE YOUR ASS! +++. De rocket kraftig da jeg var russ (-95). Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 SOFUS! (som alle vet er kjempegod på rullebrett...) Sofus ruler gata, ikke sant.. Ellers går alt av gode gamle barnesanger an, jeg tenker da spesielt på Prøysen-viser... For de av dere som var på TG: Det var ikke jeg som styre anlegget, men jeg skulle gjerne spilt Sofus noen ganger til oi, det minner meg på en sang til, "Jeg har sett en orntli negermann" eller no sånt.. Væææærrrrr såååååå sniiillll...Den sangen er helseskadlig. Ble SINNSYKT lei av den etter 247892374 ganger etter hverandre på TG Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Disturbed - Down With The Sickness er en vanvittig kul sang!! Kan garantere at alle som synger med herper stemmene fort!! 8) Hvem i all verden synger med til nu-metal som det der på fest? Nu-metal er "ok" nok det, men ikke typisk festmusikk. Lenke til kommentar
555 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Last ned russelåta 2003 her www.harryfaktor.tk ikke at den er noe bra da Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Disse er vel kanskje litt gamle men det var det jeg fant av sanger på pcn... Kanskje ikke alt er "russesanger" men whatever.... gæærn i hue blir u... Candy Girls - Bom Ba De JS 16 - Stomp To My Beat J & R Project Keep It Up 2PM - Mountain Kings Public Domain - Fatbass .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå