Krankemot Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 de samler underskrifter for t vi skal få gratis skolebøker på videregående !!! gi din underskrift nå!!! de trenger 10000 underskrifter http://www.sosialisme.no/opprop.php sosialime.no/opprop Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. er verken for eller i mot RØD UNGDOM og vet ikke hva AKP er, men ja til gratis skolebøker!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 *Snip* Hvem faen bryr seg? En hvilkensomhelst person, med en hvilkensomhelst politisk tilknytning burde kunne støtte den saken. Om det var Høyre, eventuellt FrP, som fronta saken, hadde jeg fremdeles skrevet under. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Det blir akkurat det samme. Jeg vil ikke, om jeg hadde støttet saken, assosieres på noe som helst vis med AKP eller Rød Ungdom. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Det blir akkurat det samme. Jeg vil ikke, om jeg hadde støttet saken, assosieres på noe som helst vis med AKP eller Rød Ungdom. ja, det ville jeg, hvis vigrid hadde satt i gang noe sånt, de har ingenting å vinne bortsett fra de yngre som får gratis skole bøker Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Vigrid ville aldri gjort det... eventuelt så haddde det forandra gratis skolebøker for alle til gratis skolebøker for kvite-blonde-blåøyde-ekte-nordmenn... eller noe sånt crap... Endret 8. september 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Jeg ville aldri skrevet under på noe som var i regi av en nazistisk organisasjon, eller andre organisasjoner som baserer sitt grunnsyn på minoritetshat. Å sammenligne Vigrid og RV/RU er helt søkt, og det vet du. På den annen side er det helt urealistisk, da Vigrid ikke driver slik politikk. Endret 8. september 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Jeg ville aldri skrevet under på noe som var i regi av en nazistisk organisasjon, eller andre organisasjoner som baserer sitt grunnsyn på minoritetshat. Å sammenligne Vigrid og RV/RU er helt søkt, og det vet du. På den annen side er det helt urealistisk, da Vigrid ikke driver slik politikk. Vigrid ville aldri gjort det... eventuelt så haddde det forandra gratis skolebøker for alle til gratis skolebøker for kvite-blonde-blåøyde-ekte-nordmenn... eller noe sånt crap... Endret 8. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Jeg ville aldri skrevet under på noe som var i regi av en nazistisk organisasjon, eller andre organisasjoner som baserer sitt grunnsyn på minoritetshat. Å sammenligne Vigrid og RV/RU er helt søkt, og det vet du. På den annen side er det helt urealistisk, da Vigrid ikke driver slik politikk. Vigrid ville aldri gjort det... eventuelt så haddde det forandra gratis skolebøker for alle til gratis skolebøker for kvite-blonde-blåøyde-ekte-nordmenn... eller noe sånt crap... Hvit valgallianse som er oppløst da.. Sett at de hadde det da... Commies og nazister, like ille. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Greit, da spør jeg deg, godeste HalTan, ville du skrevet under om denne kampanjen var på vigrid's sider? Jeg ville aldri skrevet under på noe som var i regi av en nazistisk organisasjon, eller andre organisasjoner som baserer sitt grunnsyn på minoritetshat. Å sammenligne Vigrid og RV/RU er helt søkt, og det vet du. På den annen side er det helt urealistisk, da Vigrid ikke driver slik politikk. Vigrid ville aldri gjort det... eventuelt så haddde det forandra gratis skolebøker for alle til gratis skolebøker for kvite-blonde-blåøyde-ekte-nordmenn... eller noe sånt crap... Hvit valgallianse som er oppløst da.. Sett at de hadde det da... Commies og nazister, like ille. jeg vet du synes det edit: en liten feil som kunnne mistolkes Endret 8. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. Ungdomspartiet til AKP faktisk. Og mange av medlemene i RU er også medlemer i AKP. Og vi er stolte av det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. Ungdomspartiet til AKP faktisk. Og mange av medlemene i RU er også medlemer i AKP. Og vi er stolte av det. Desto verre. EDIT: Leif kom på besøk. Endret 8. september 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. Ungdomspartiet til AKP faktisk. Og mange av medlemene i RU er også medlemer i AKP. Og vi er stolte av det. Desto verre. EDIT: Leif kom på besøk. Vel, du er medlem av Unge Høyre som er ungdomspartiet til Høyre som er partiet som dreper asylsøkere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 OG ALLE SAMMEN; DET SKJER I REGI AV RØD UNGDOM; SOM HAR STERKE TILKNYTTNINGER TIL AKP... Tenk på det før du skriver under.. Ungdomspartiet til AKP faktisk. Og mange av medlemene i RU er også medlemer i AKP. Og vi er stolte av det. Desto verre. EDIT: Leif kom på besøk. Vel, du er medlem av Unge Høyre som er ungdomspartiet til Høyre som er partiet som dreper asylsøkere. Dreper asylsøkere? Jaha... Jeg er for integreringen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 [haltan]Ikke quote så jævlig![/haltan] Er ikke noe problem å skrive under på dette (har gjort det på lapp), RU får aldri min støtte uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ble demonstrasjonene i går noe tess? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå