Jon@s Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Sulten og tørst, men fitte først" ...i groveste laget kanskje. Mottoet jeg hadde på mitt russekort, var: "Jeg driter i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske!" Lenke til kommentar
tøs Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Smårips er også bær.... Smått uten dott er også godt... (?) Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Smårips er også bær.... Smått uten dott er også godt... (?) Evt. "Hvis det er gress på banen, er det lov å spille" Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Damer er som fisk,man skiller ut bena og nyter resten. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eventuelt kan du også skrive "Jeg spurte brukerne på hw.no om hjelp til motto" (Neida.) Men hva med "Jeg fant ikke på noe å ha her, jeg" ? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Den som ler sist, er treg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 404 Funny not found jeg var trøtt. :/ Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Du er ikke skikkelig full før gulvet reiser seg og slår deg i panna" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Sulten og tørst, men fitte først" ...i groveste laget kanskje. Mottoet jeg hadde på mitt russekort, var: "Jeg driter i hvem faren din er! Finn deg et annet vann å gå på, for her skal jeg fiske!" HAHA..den hadde faktisk jeg og =) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "ub33r 1337 h4XX0r M4XX0r" "404" "need Root" "i got root" "jeg er full som faen, skal vi pule før du blir stygg i gjen?" Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "Homosexuals are gay!" Hva synes dere? Tror jeg skal ha den jeg, og en til Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg måtte bare finne på noe i dag. Jeg hadde dårlig tid, så det er langt fra det beste jeg har hørt. Men i alle fall, here goes nohing: "Det finnes alltid flere sider av en sak. Den rette, den gale, og min." Oioi som vi lo...eller ikke. Den bygger egentlig litt på at jeg aldri er enig med kompisene mine når vi diskuterer. Endret 9. september 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Hamburgers, the cornerstone of any nutRUSSious breakfast. Edit: Lorem ipsum dolor sit amet... Det er mange forslag som hadde passet om det fantes rød,blå,svart og binær russ... (Nerderuss ) Endret 9. september 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Det er mange forslag som hadde passet om det fantes rød,blå,svart og binær russ... (Nerderuss ) Hmm, den var ikke dum. "Binærrussen 2005" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Byte me Edit: Er forresten også Binærruss i år Endret 9. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Gjør plass for æljen! Fine sko! Skal vi pule? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Stopp forfølgelsen av oss paranoide. <- skal ha denne. Andre dårlige: Hjelp politiet, bank deg selv. Ønsker du varmere vær? Du er velkommen til helvette. Jeg er en ku, kan jeg gå nå? (fra "Ett kongerike for en lama") Lungemannen: "Fine sko. Skal vi pule?" Det er værste sjekketrikset da. Endret 9. september 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nei, det verste sjekketrikset er "Jeg har lyst til å ta deg med hjem, henge deg opp-ned i taket og slå deg med en laks!" Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Smårips er også bær.... Smått uten dott er også godt... (?) HaHa de var bra Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ta den fra dum og dummere: chicks are for fags! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå