Purify Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Crapitalism - Because I want the largest piece of that goddamn cake. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg hadde "jeg vil pierce verdens navle" og "53 milliarder her, 53 milliarder der.. det blir penger av sånt". Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hjelp til her a folkens, mange russ i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Å diskutere med jenter er som å pisse i motvind Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 HEahehHeAH, kandidat!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Error: 404 ok? wtf? Hvor er det error 404? ikke på denne sia i hvertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Error: 404 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Error: 404 404 Funny not found Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Denne er tøff å ha på russekort: Arrestanten løslates.Dette kortet kan oppbevares til de får bruk for det,eller de kan selge det fet å ha på russekort. flere: -Jeg er så forvirra som en fjert i en kurvstol. -Jeg er født sånn,hva er din unnskyldning? -Man er ung bare en gang i livet,senere må man finne på andre unnskyldninger. edit:la til flere. Endret 8. september 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det høl, er det håp. Rumpehullet mitt er ledig. (slår bra an hvis du er gutt) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Røyking er svært skadelig for deg og dine omgivelser" "omg wtf lol i hax u kthx plz die" Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Is that girl cute? Naah, she's just wysiwyg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off.'" "Jo mer jeg lærer mennesker å kjenne, jo mer liker jeg hunder. " "Du kan alltids gi skylden på andre...", "ernte himme", "Kvinner og barn først! Hvorfor det egentlig???", "Trekuk selges billig ved hurtig avgjørelse", "En USB vibrator med flerbruker støtte takk.", "Tenk at hvis.... nei, glem det!", "Har du ikke landet enda?", "En kvinnes gode rykte skyldes ofte flere menns taushet.", "97% av alle bilulykker, skjer i edru tilstand. Den sjansen tar ikke jeg...!", "brent barn lukter svidd", "Kan jeg snakke med sjefen for Internett?", "Arvestoffet ditt var vel ikke velbevart..." "Hellig krig går ut på å finne ut hvem som har den beste usynlige kompisen...", "Wish you were a door so I could bang you all day long.", "valgerd, eg elskar deg", "kom til papa", "Kvinner gir oss trøst i situasjoner som vi uten deres hjelp ikke ville havnet i... "there's no business like kebab business", "helvete er en evig trekkspillfestival", "vidda er for alle", "fuck a duck,din kloakkrotte", Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 The more people I meet, the people I hate. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Her er en god del russemotto som jeg synes er gøyale, en del som ikke står andre steder også. http://www.studenttorget.no/index.php?artikkelid=277&back=1 Gud er nødt til å være råner, hvorfor tror du ellers han skapte trær som ser ut som wunderbaum? Endret 8. september 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Unge jenter trenger støtte opp i gjennom livet. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er en av kvinnene som får gutta til å skjelve i knærne og klatre i trærne. (Jeg er kvinnelig bilist...) Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 www.tshirthell.com - tror du kan finne mye inspirasjon her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå