boxer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Gått til anskaffelse av en slik kabel for å få oppgradert fw PÅ min M65. men NOPE!!! Innstalerert kabelen, Men får ikke kontakt med telefonen, ikke med MPM eller med Oppgraderingsprogramet, ikke noen av dem finner telefonen. Noen Tips. ( har innstalert driveren esom likker under 200-XP mappa, ikke kjørt setup) alle tips motas med takk! Lenke til kommentar
boxer Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 kan noen hjelpe meg ? det er jo flere som bruker DCA-510 her. Kom med en kort forklaring Please!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 DCA-510 funker fint til oppgradering ja, men du må deaktivere ladefunksjonen på kabelen (skal være en bryter på den et sted). Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har du hovedkort med nforce2 chipset? Hvis ja så er det der problemet ligger. Den kabelen fungerer ikke på hovedkort med det chipsettet. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har oppgradert min CX65 med 510 kabelen, gikk fint det ja!! Lenke til kommentar
boxer Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Har du hovedkort med nforce2 chipset? Hvis ja så er det der problemet ligger. Den kabelen fungerer ikke på hovedkort med det chipsettet. det var som H*****, er det noen vei rundt om dette? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 prøv en annen pc? Lenke til kommentar
boxer Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 kom meg til folka og fikk lånt deres gamle "haug" av en PC, Så nå er Fw04 erstattet med FW12 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har nForce2 Ultra.. det gikk fint å oppgradere FW. Er det KUN hovedkorta med nForce2(ikke ultra) som ikke kan gjøre det? Lenke til kommentar
boxer Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg har nForce2 Ultra.. det gikk fint å oppgradere FW. Er det KUN hovedkorta med nForce2(ikke ultra) som ikke kan gjøre det? jeg har nforce 2 Ultra, Greier ikke få kabelen til å finne telefonen, Fikk svar på noen internasjonale forum at det var chipsettet. Men nå ser jeg det er flere som har fått det til. Skjønner ingen ting? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hvilken nettbutikk har denne kabelen inne ? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg kjøpte min på komplett.no til 250,-... Da hadde de en god del på lager. Lenke til kommentar
Ola_os Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Mange på Ebay også. Bestillte nettopp en, betalte 1,95 euro for kabelen, og 9 euro i frakt (fra tyskland), eller 93 kr totalt. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Min DCA-510 fungerer helt utmerket sammen med mitt nForce2 Ultra-utstyrte Asus A7N8X hovedkort. Kanskje det er driveren for den virtuelle COM-porten folk sliter med? For å sjekke om den er installert skikkelig (W2k/XP), høyreklikk på "My Computer" og velg "Properties." Gå deretter til "hardware" siden og trykk på "Device Manager." I listen under "Ports (COM & LPT)" skal det finnes en port som heter "SIEMENS USB Data Cable (COM<nummer>)." Hvis denne ikke finnes, eller er merket som ute av funksjon er det nokså logisk at PCen ikke får kontakt med mobilen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Passer DCA-510 til ST60? Lenke til kommentar
boxer Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Min DCA-510 fungerer helt utmerket sammen med mitt nForce2 Ultra-utstyrte Asus A7N8X hovedkort. Kanskje det er driveren for den virtuelle COM-porten folk sliter med? For å sjekke om den er installert skikkelig (W2k/XP), høyreklikk på "My Computer" og velg "Properties." Gå deretter til "hardware" siden og trykk på "Device Manager." I listen under "Ports (COM & LPT)" skal det finnes en port som heter "SIEMENS USB Data Cable (COM<nummer>)." Hvis denne ikke finnes, eller er merket som ute av funksjon er det nokså logisk at PCen ikke får kontakt med mobilen. selvfølgelig er dette i orden! jeg er da ikke imbesil!!!! maskinen finner kabel, tilegner den com port 5, men ingen telefon finnes i andre enden.. Endret 14. september 2004 av boxer Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Passer DCA-510 til ST60? og CX65 ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 selvfølgelig er dette i orden! jeg er da ikke imbesil!!!! Åssen kan han vite at du ikke er det? Prøv å være LITT hyggeligere mot de som prøver å hjelpe deg... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 sånn nå har jeg oppdatert firmwaren... hva nå? Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 hvordan er det man fører over bilder til mobilen med s65? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå