darkwingduck Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei. Finnes det noe program for Windows som kan "lagre" internett forbruken min? Slik at jeg ser hvor lenge jeg har vært koblet opp på en dag, og fordelt på hvor mange oppkoblinger jeg har gjort (bruker 56k)? På forhånd takk for hjelp. Lenke til kommentar
darkwingduck Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Bump Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tror det skal være en loggfil for dette en plass. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bruk DUmeter. Det holder styr på antall minutter oppkoblet, antall oppkoblinger og antall MB lastet ned og opp. Det gir resultatet i form av tabeller per dag, måned og år. Du kan også eksportere dataene som excel-regneark. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Tror kansje NetSpy er tingen for deg. Det er litt gammelt, men det gjorde nytten for meg i gamledager da jeg hadde modem. Endret 9. september 2004 av letmein Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du finner DUmeter her http://www.dumeter.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå