MaxCPU Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg har hatt mye på mobilfronten, men per i dag finner jeg rett og slett ikke noe å kjøpe. Den telefonen som har gjort meg gladest hittil er utvilsomt 8910i, men når ventes en eventuell oppgradering? Evt. ligende mobiler. I det minste noe som skiller seg ut og er stilig. S65, K700i, K500, 7600, 7200, Samsung, LG er alle telefoner som veier for mye, er trege, rare, eller mangler, for meg, en vesentlig funksjon som Bluetooth. Hva skal jeg da gjøre annet enn å beholde 6230? 8910i dekker alle mine behov, men jeg kjøper ikke telefonen igjen. Viktig: Design Vekt MMS Bluetooth SE eller Nokias brukervennlighet Er mobilmarkedet dødt for slike telefoner?! Edit: Ser ut som at jeg må vente på S700 som bør komme innen rimelig tid.. Endret 8. september 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ser ut som at jeg må vente på S700 som bør komme innen rimelig tid.. Hvis vekt er viktig, er den vel neppe det rette valget. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 6170 var virkelig interessant! Egentlig for tung med sine 121 gram, men hvis den virkelig er laget i rustfritt stål så er det greit! S700 er i utgangspunktet for tung også, men hva skal man gjøre da nå produsentene ikke gjør jobben sin ordentlig! Lenke til kommentar
zim1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 har 8910i nå og har vært kjempefornøyd med den. er også ute etter design når jeg kjøper telefon. hvis du liker 8910i bør du ta titt på motorola sin nye modell razr v3! det er utvilsomt den nye store luksustelefonen på markedet. jeg ville også tatt en titt på den sorte utgaven av nokia 6260... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Har nå lest Amobil sin lille artikke om telefonen, og dette lover godt. Når kan vi regne med at den lander i Norge? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor kan du ikke ha K700? Ser du skrev at den var for tung, det er den ikke! Hvis du syns den er for tung, kan du like godt lage deg en ny telefon som veier 3 gram! Hva med e700? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Ser du skrev at den var for tung, det er den ikke! Jeg ser du kan kunsten å argumentere. E700 har ikke bluetooth. Endret 9. september 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 bare lurer på hva som er galt med s65? har jo alt det du trenger og veier 98g samtidig som du vurderer en mobil på 121... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Er vel nettopp vekten som er problemet. Sikkert litt forskjell i kvalitetsfølelse å gå fra en Nokia i titan til en telefon som Amobils testpanel sier dette om: Den lave vekten er et symptom på et annet problem - at hele telefonen er utformet i myk plast. Vi ville vært meget forsiktige med å sjonglere med den, for særlig robust eller solid kan den virkelig ikke være. Vi bet oss også merke i at batteridekselet ga etter når vi presset på det, noe som skapte en viss knirkelyd. Slikt bidrar ikke til å øke kvalitetspreget til telefonen. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Du får ta en titt på den nye 7280 fra Nokia da vettu!! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Hvorfor kan du ikke ha K700? Ser du skrev at den var for tung, det er den ikke! Hvis du syns den er for tung, kan du like godt lage deg en ny telefon som veier 3 gram! Hva med e700? Leser nøye over posten min igjen: S65, K700i, K500, 7600, 7200, Samsung, LG er alle telefoner som veier for mye, er trege, rare, eller mangler, for meg, en vesentlig funksjon som Bluetooth. Dette vil for K700i sitt tilfelle bety at jeg den kan være litt treg hvis du er uheldig og dette ordnes ikke nødvendigvis på service (erfaring). K700i er ikke for tung! Er du gal mann?! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 bare lurer på hva som er galt med s65? har jo alt det du trenger og veier 98g samtidig som du vurderer en mobil på 121... Du finner min mening om Siemens S65 i Produktguiden. LINK (direkte) Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 Du får ta en titt på den nye 7280 fra Nokia da vettu!! Stilig telefon, ingen tvil om det! Men jeg har liksom aldri skjønt hvorfor produsentene gjør alt de kan for å finne opp "hjulet", i dette tilfellet nærmere bestemt tasturet, på nytt.. 7270 derimot kan kanskje være noe! Slik jeg ser det nå må det bli: 7270 (noe tung) S700 (noe tung) Motorola RAZR V3 (brukergrensesnitt?!) Eller kanskje 7280 da, hvis den viser seg å kunne betjenes på et vis! Skal jeg tippe blir det telefonen som landet først i Norge, så da får jeg vel bare vente da.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Et rask forslag; Siemens SL65? (Den burde være på vei og ser ut til å bli bra...) EDIT: Når det gjelder en eventuell etterfølger til 8910i så vet jeg ikke hva som vil skje på den fronten, men tviler mer og mer på at den får en etterfølger. Dette side nokia begynner å "fylle ut modellsegmentet" sitt helt, itillegg tror jeg ikke at det kan realiseres å lage en titan mobil som koster såpass mye mer enn en tilsvarende telefon (med samme funksjon). S Markedet har liksom forsvunnet tror jeg, da folk heller kjøper en telefon med mere fancy funksjoner, men også gjerne i et fint design. Skal du dra mobildrømmen helt ut kan du jo alltids kjøpe deg en vertu Den er absolutt ikke billig og jeg kan ikke si at den er noe spesielt avansert, tung er den også... Endret 12. september 2004 av Remerser Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Ser ut som at jeg må vente på S700 som bør komme innen rimelig tid.. Hvis vekt er viktig, er den vel neppe det rette valget. Kalles for dobbelmoral... Tror det viktigste er at den er ny og "hot"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå