Redikk Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hadde telefonen min på service siste to ukene og når jeg fikk den tilbake hadde den software-versjon 13. Den er ikke sluppet på Siemens websider ennå, men er nok rett rundt hjørnet. Vet ikke hvilke bug-fix den inneholder, men den fiksa ikke problemet mitt med at klokka plutselig hopper en eller to timer tilbake i tid. Jeg bruker mobilen som vekkerklokke, og da er det kjipt med sånn oppførsel av mobilen. Ellers så savner jeg automatisk tastelås, powerlock genererte alltid "system exeption" så den måtte jeg kutte ut. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det går rykter om at Siemens ikke slipper FW13, men hopper rett til FW14 istedet. Here is the list again, with some improvements to the translation - > even faster menu - > even more stable system - > newest version of the MP3 Player with improvements V1.17 (you compare) (e.g. when using the MP3 function and simultaneously receiving a message or a call, playback resumes afterwards automatically) - > improvement during the representation of GIF - files - > additional flashing of the lighting on use of the alarm function - > flashing the lighting when there is an incoming call and the phone is in silent mode - > camera problems repaired/ smoother motion of the camera in the viewfinder (don't know how to say this clearly ) - > extension on 5-fold zoom shot instead of quadruple zoom shot - > additionally with the photo function the current status of the zoom shot is faded in - > optimized darkness control of the camera function - > very good photos also with darkness possible - > Bluetooth compatibility extended - > optimized GPRS notification - > improvement in reception of the radio - > sound error in games is eliminated - > problem with MMC Backup was eliminated - > optimized CarKit support - > more stable operating system - > improved stand-by time - > improved stability during manual net selection - > improvement of the o2-Homezone - > improvement of the USB compatibility - > improvement of the reception, depending upon location and availability This list is coming from someone who is selling a cd with FW14 on ebay, so I don't know if this is really reliable information. May be fake. Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hadde telefonen min på service siste to ukene og når jeg fikk den tilbake hadde den software-versjon 13. Den er ikke sluppet på Siemens websider ennå, men er nok rett rundt hjørnet. Vet ikke hvilke bug-fix den inneholder, men den fiksa ikke problemet mitt med at klokka plutselig hopper en eller to timer tilbake i tid. Jeg bruker mobilen som vekkerklokke, og da er det kjipt med sånn oppførsel av mobilen. Ellers så savner jeg automatisk tastelås, powerlock genererte alltid "system exeption" så den måtte jeg kutte ut. hehe Siemens SX1 har jo jdkeylock du kan sikkert finne det på den lange lista Bruker Jdkeylock og det funker flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå