BBC Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har problemer med at Windows utforsker ikke oppdaterer katalog-strukturen (venstre del av vinduet) når nye kataloger opprettes eller slettes. Mener å ha lest om et register-hack, men finner det ikke i øyeblikket. OS: Win 2000 Noen som har løsningen? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har alltid vært et irriterende "problem" det der. Det værste er at jeg mener det kom med SP1/2... Akke Lenke til kommentar
peter_n Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Prøv den her: HKEY-LOCAL-MACHINERSystemCurentControlsetControlUpdate Set DWORD verdien til 0 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Der ja. Foreløpig fungerer det i alle fall. Tusen takk peter_n. Lenke til kommentar
Akke Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 00:45, peter_n skrev:Prøv den her:HKEY-LOCAL-MACHINERSystemCurentControlsetControlUpdateSet DWORD verdien til 0 Glimrende! Noen bivirkninger? Lenke til kommentar
peter_n Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Nei ingen bivirkninger som jeg har erfart i det "året" jeg har brukt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå