uberhunter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hey, jeg bare lurer, er det noen her som enda spiller Nox? hvis det, er internett serverne lagt ned? hvis de ikke er, noen som blir med på en duel en gang? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tro det eller ei, men jeg har spillet. Fikk det til jul av en kompis. Om ikke serverne er døde kan vi sikkert spille en gang Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 DETTE hadde jeg helt glemt! Har det nedstøva et eller annet sted her.. Men det var bra underholdning.. Finner non andre ut om det funker online, kan jeg sikkert hive meg på! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er Nox for noe slags spill? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er Nox for noe slags spill? Ja. hva er nox for slags spill? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hva er Nox for noe slags spill? Ja. hva er nox for slags spill? lurer på på det samme Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ett par tastetrykk på google og se hva jeg fant Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 For et gøyalt navn. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nox er faktisk det spillet som fikk meg hekta på dataspill,fikk det av en kompis i bursdagsgave,og vips,jeg var hekta. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 V[]bster' date='09/09/2004 : 19:41'] Ett par tastetrykk på google og se hva jeg fant Leita på google jeg og men fant ikke annet en et forside på et cover.... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 sjekker om serverne er oppe atm sier ifra når jeg finner ut om hva som skjer! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Nox er et hakk og splasj rpg litt i stil med diabloII og sacred. Men det er veldig originalt og vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bra spill det, men har ikke spillt det på minst et år. Så spørs om jeg finner det igjen. Ellers hadde jeg selvsagt ikke takket nei til en utfordring. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 husker jeg prøvde det for noen år siden.. ganske gøy Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 det ligna helt sinnsykt på diablo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå