[r]endre Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jepp, det som er mest ødeleggende for NFS:U, er som du sier, Catch-Up-systemet. Fjerner veldig mye av gleden ved spillet enig med deg der Jepp, vanvittig irriterende. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Burnout 3 og Richard Burns Rally er mine favoritter for tiden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Det eneste bilspillet jeg spiller nå om dagen er World Rally Championship 3, men jeg ser frem til Gran Turismo 4 også. Så mye detaljer, så pen grafikk og så mye realisme skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Need For Speed: Road Challenge Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 For min del: Super Skidmarks (Amiga) Lotus 1, 2 og 3 (Amiga) Xtreme Racing (Amiga) Vanishing Point (Dreamcast) Metropolis Street Racer (Dreamcast) Speed Devils (Dreamcast) Burnout (PS2) Burnout 2 (PS2) Burnout 3 (PS2) Michal Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg spiller det meste jeg får tak i, alt fra Stunts og frem til i dag med NFSU, CMRX osv osv. Men det beste bilspillet imo pr dags dato er Live For Speed (jeg har S1 og kjøpt S2 (før det har kommet)). I demo versjonen lærer du å kjøre, og må lære deg å enten unngå tullingene eller bli en av tullingene (som aldri kjøper fullversjonen) og deretter gå videre å kjøre de resterende banene og bilene (som er vesentlig vanskeligere med unntak av FWD bilene). Ellers venter jeg på GTR (kommer 24.11.04 ) som ser ut til å bli meget bra både visuelt OG kjøremessig. Jeg er en realismefreak, men syns også det var morro å kjøre gjennom stort sett alle SP deler av NFS og CMR seriene (bare for morro skyld ). Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Faktisk så er TOCA Race Driver 2 vanvittig gøy online. Vel merka, hvis man spiller med ok folk. Jævla synd med snørrunger som skal kjøre motsatt vei, men man kan slå av kræsjene. Blir ikke like gøy(for alle kjører samme spor) men er det ok folk man spiller med er det meget gøy. For realisme må jeg si Richard Burns. Vanvittig vanskelig. Særlig når man er vannt med fra andre spill at kartleseren sier ifra om steiner og trestubber. Og at man stopper når man tråkker inn bremsen. Meget synd at lisensen til Formel 1 er snappet opp av ett eller annet møkkafirma som ikke utgir spill til pc. -Jeg driter i om du vet hvilket firma det er. Det er utilgivelig! Basta! F1 99-02 var lenge en favoritt. edit: hadde jeg ikke tenkt på.... at grunnen til at så mange ikke spiller eller snakker om Toca Race Driver 2 er fordi de ikke får kopiert det... sier litt egentlig.. Endret 21. september 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hehe spiller Toca Race Driver 2 jeg også..veldig få servere synes jeg Lenke til kommentar
Primator Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Burnout 3 !!!! Lenke til kommentar
slez Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Rallisport Challenge 2 på xbox Konge spill Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 burnout 3 og nfsu Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Faktisk så er TOCA Race Driver 2 vanvittig gøy online. Vel merka, hvis man spiller med ok folk. Jævla synd med snørrunger som skal kjøre motsatt vei, men man kan slå av kræsjene. Blir ikke like gøy(for alle kjører samme spor) men er det ok folk man spiller med er det meget gøy.For realisme må jeg si Richard Burns. Vanvittig vanskelig. Særlig når man er vannt med fra andre spill at kartleseren sier ifra om steiner og trestubber. Og at man stopper når man tråkker inn bremsen. Meget synd at lisensen til Formel 1 er snappet opp av ett eller annet møkkafirma som ikke utgir spill til pc. -Jeg driter i om du vet hvilket firma det er. Det er utilgivelig! Basta! F1 99-02 var lenge en favoritt. edit: hadde jeg ikke tenkt på.... at grunnen til at så mange ikke spiller eller snakker om Toca Race Driver 2 er fordi de ikke får kopiert det... sier litt egentlig.. Som om jeg skulle sagt det selv. Må si meg utrolig imponert over Richard Burns Rally. Tok fram Colin McRae 4 igjen i går for å teste forskjellen, og det er som natt og dag. Kjørte en etappe og måtte bare slå det av. Utrolig dårlig sammenlignet med RBR. Skulle likt å se trynene på folkene hos Codemasters når de prøvde RBR for første gang. Regner jo med de har testet det. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 toca 2 og er bra! Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 TOCA2 er konge fett online, men sitte fast på singleplayer på 88% umulig å kjøre på snø noen som vet hvordan jeg kommer meg videre??? er tilogmed vlillig til å cheate... richard burns har jeg ikke fått skaffet meg men det ser og høres drit fett ut... nfs: porche er dødsfett feteste nfs jeg har spillt liker også f1 spillet til ea der man kan spille noen sesonger husker ikke hva det heter... nfs:u er bad trackmania er bad som bil spill men morro allikvel Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 NFS PU LiveForSpeed GTR - når den kommer Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ka ti er da gta:san fransisco kommer Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Need For Speed Road Challenge Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 ka ti er da gta:san fransisco kommer er det den som kommer etter gta:san andreas eller? neida... du kan søke på utgivelsesdatoer på gamer.no... orker ikke fiske linken nå Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Må nok bli burnout 3 og rally spill Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har aldri skjnøt hva bournout er for noe slags spill...Noen som har en god forklaring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå