Mushaboom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Enkelt og greit: Hvilke bilspill syns du er best? Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 akkurat nå nfs: underground Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 GT3 på PS2 pga man kan trimme og tilpasse bilene bedre enn i noe annet spill Colin McRae rally 04 pga det er rally (eneste rally spill serien jeg har testet) en blanding av disse hadde vert kult (nei rally i GT3 er ikkeno overdrevent bra akkurat) Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alle GT spillene til PS/PS2. NFSU og NFS Porche til PC. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Synes Rallisport Challenge 2 på Xbox er vanvittig fett. Bra følelse på bilene og går vanvittig kjapt. Grafikken er også knallrå. Nye Burnout 3 har også en god underholdningsverdi. Hvertfall hittil Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Synes Rallisport Challenge 2 på Xbox er vanvittig fett. Bra følelse på bilene og går vanvittig kjapt. Grafikken er også knallrå. Kan ikke være mer enig. Det er et fantastisk bilspill. Kan ikke lages mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ET Hvilket bilspill er det? Jeg synes at NFS:HP2 til PS2 er det beste bilspillet igjennom tidene. Sinnsykt bra gameplay. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg går for realisme og sier: Live For Speed Nascar 2003 Racing season Richard Burns Rally Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg går for realisme og sier:Live For Speed Nascar 2003 Racing season Richard Burns Rally OOh yes! Særlig med ratt! Har et momo ratt som jeg kjøpte for nesten to år siden. Det ble ødelagt, og jeg fikk det på garantien! Yess nytt ratt! Go Live for Speed! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Need For Speed - Underground er det klart beste! Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.flatoutgame.com ta en titt på videoen... http://www.flatoutgame.com/videos/PCTraile...NAL_640X480.mpg den er på ca 56 MB tror jeg.. spillet kommer ut i høst, på PS2, Xbox og PC Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg går for realisme og sier:Live For Speed Nascar 2003 Racing season Richard Burns Rally OOh yes! Særlig med ratt! Har et momo ratt som jeg kjøpte for nesten to år siden. Det ble ødelagt, og jeg fikk det på garantien! Yess nytt ratt! Go Live for Speed! en stemme til på den. Spillet med best fysikk og ekte feedback på rattet. S2 kommer snart. besøk LFS website for nedlasting av veldig spillbar "demo" og betalingsmuligheter. bilder og beskrivelse av neste versjon finner dere også. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg HATER vanligvis bilspill , men det er 2 spill jeg vill anbefale på det varmeste. Burnout og GTA. Sistenevnt er jo ikke et rent bil spill , men alikevell , de er rå!! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bøøøøøøørnout 2!! Håper 3'eren kommer på GameCube... Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 GT3 på PS2 - liker det utrolige utvalget i biler og at det virker veldig realistisk. På PC spiller jeg helst eldre bilspill - favorittene er Network Q Rally og NFS2; sistnevnte fordi det er det eneste bilspillet jeg har vært såpass god på at jeg har runda det/vunnet mesterskapet. Ser fram til NFSU2, da. Men dette er jo mine favoritter; hva som virkelig ER beste spill er jo usikkert. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 NFS:U selvsagt,og Mario Kart har har alltid vært morsomt. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange sier at NFSU er det beste bilspillet?? Det eneste det spillet er best i er grafikken og intet annet. Spillet er dødskjipt etter kort tid.. Litt fanzy på starten.. Dessuten er kjøreegenskapene på bilene til å grine av.. SÅ SINNSYKT UREALISTISK!!! HUFF!!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Liker ikke NFSU. Det er kjedelig som bare det etter et kvarter. Syns NFS Porsche var mye bedre.. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 heh GT selvfølgelig. Er det noe å diskutere en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå