Gå til innhold

Er lei dårlig kvalitets mp3..

Janivars

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli lei dårlig kvalitets mp3, spess når jeg sitter med headet, da hører en det ganske godt.. Sjeldent jeg finner en bra mp3 på pcn for å si det sånn.. Finnes det no progs hvor det går ann å få tak i kvalitets mp3, gjerne for den dobbelte størrelsen av en vanlig en..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å bli lei dårlig kvalitets mp3, spess når jeg sitter med headet, da hører en det ganske godt.. Sjeldent jeg finner en bra mp3 på pcn for å si det sånn.. Finnes det no progs hvor det går ann å få tak i kvalitets mp3, gjerne for den dobbelte størrelsen av en vanlig en..

Du får kjøpe cd'er i stedenfor da.....så kan du rippe dem til mp3 selv, med ønsket bitrate.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Er jeg dum som ikke hører forskjell på bitrates? :dontgetit:

På Palmen senker jeg kvaliteten på MP3-ene til 32 kbps, uten at jeg hører forskjell :dontgetit:

For bra lyd må alt være bra; høy bitrate, bra lydkort og bra høytalere. Om du ikke hører forskjell på forskjellig bitrates vil jeg anta at de to andre er ikke er helt på topp hos deg.

Selv sverger jeg til mp3PRO 64 kbps som er vesentlig bedre enn vanlig 128 kbps. Jeg vil likestille det med mp3 196 kbps. NB! Tregner en egen plugin i winamp og som vanlig for best kvalitet må man rippe rett fra orginal kilden (wav-filer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...