Ksungam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 noen ganger når jeg sitter på pcen så får jeg feilmeldingen: "iexplore.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." og da kan du velge send eller ikke send feilmelding... når du har trykket på en av disse så lukker den alle internett sider og eventuelle nedlastninger noe som er VELDIG irriterende... noen som vet hva problemet er? PS! har windows xp pro edition Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://browsehappy.com/ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 hehe takker men hvilken av de er best? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Det er opp til deg. Selv foretrekker jeg Opera. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 og jeg liker Firefox Lenke til kommentar
CreapingDeath Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hehe alle elsker ie men seriøst. ie må jo fikses... er vel som å prøve å holde en sil flytende ... men ok Leit etter feilmelding, eller noe som sier noe om feilen. Du kan gå på send feilmelding, og der kan du vel lese på hva feilmeldingen inneholder ... litt usikker på hva du skal lete etter ... noen andre som har et tips? Poenget er å få tak i noe vi kan søke etter. Da er det google neste, og hvis du takler den forferdelige søkemotoren til Microsoft Knowledgebase - så åpenbarer en verden av løsninger for deg ... har løst mye ved å trø ned den søkemotoren .. helt til jeg fikk meg xp... Sånn generelt, jeg vet ikke hvorfor ie lukker. Det kan være pga spyware, malvare, hijacking, eller et eller annet program som koliderer med ie, eller en feil i windows. For å fikse windows feil så kan du prøve følgende: start -> kjør -> skriv: cmd i cmd: skriv: sfc /scannow kan hende den spør etter wincd Denne vil gå igjennom endel systemfiler og sjekke at de ikke er ødelagt. automatisk ting, hjelper en skjelden gang. mmm ... ellers så er eg litt blank sånn med en gang ... feilen kan skyldes så mangt, og kan være vanskelig å lokalisere, og vanskelig å fikse Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 (endret) takk for hjelpa, har lasta ned opera og det funker fett! men jeg bare lurte på hvordan man satte på sånn popup sperre jeg... Endret 9. september 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det er bare å trykke på F12. Sett på "Block unwanted popups". Hvis du en eller annen gang skulle ha skrudd den av, er det bare å trykke F12 igjen ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå