notalive Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article275994.ece å vedde er farlig, av og til vertfall ... stakkar mann Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 lure faen... han var så flau at han ikke stakk på sykehuset før to dager etterpå...lurer på hvor flau han er nå jeg når han ikke lenger har no pikk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Å fy faen! Idiotiske greier Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis noen hadde konstatert at jeg måtte amputere min kjære og det ikke var noen vei utenom hadde jeg drept alle som prøvde å tvinge meg før jeg selv hadde tatt selvmord Til dere som mener at dette er overdramatisk så; NEI, det er ikke det Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 ...stikke en metallring gjennom penis... Hvordan greier han det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Darwin strikes again. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg finner dette ufattelig morsomt. Bare måten artikkelen er skrevet. AAHAHAHAH! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis noen hadde konstatert at jeg måtte amputere min kjære og det ikke var noen vei utenom hadde jeg drept alle som prøvde å tvinge meg før jeg selv hadde tatt selvmord Til dere som mener at dette er overdramatisk så; NEI, det er ikke det Enig, det er jo bestevennen min Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis noen hadde konstatert at jeg måtte amputere min kjære og det ikke var noen vei utenom hadde jeg drept alle som prøvde å tvinge meg før jeg selv hadde tatt selvmord Til dere som mener at dette er overdramatisk så; NEI, det er ikke det Enig, det er jo bestevennen min He is my special friend Darkness: Ditt onde, syke menneske Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ja ja, den mannen om det! Men å stikke ting i penis? mannen må ha vært bra full eller rett og slett gal for å finne på noe slikt. Var det en stor ring? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Altså.. Blir litt oppgitt her. For en fyr? Haha. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fylla har skylla :!: Lenke til kommentar
Luv Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 æsj, håper for hans skyld at han tar med alt utstyret når det først skal røskes der nede! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 "Han må komme tilbake og akseptere dette" :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Fylla har skylla :!: :!: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Sikker på at de ikke en mente kuken gjennom en ring og ikke en ring gjennom kuken? AUUA Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 ÆU! høres ikke godt ut.. tenk å ha pølsa inne i en liten ring og så få reisning! Lenke til kommentar
Edvin512 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 LMAO, konge, fler av dem takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå