*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei.. Har netopp sotte å tatt opp noen klipp med fraps2(registrert) men når jeg prøver å se klippene sier den at jeg ikke har codec til den.. Noen som vet hvilket codek jeg skal buke får å kunne se det jeg har tatt opp? -Takk Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 gå på download.com og last ned ace mega codec pack 6.0... foresten betalte du for den registrerte versjonen av fraps? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 har ace mega pack Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 sikker på at du har 6.0 da? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) sikker på at du har 6.0 da? hmm. nop..ikke sikker.. kan sjekke det ut EDIT: laster ned å tester uansett jeg Endret 8. september 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg installerte.. over den "gamle" mappen.. men funker enda ikke det funket før.. før jeg formaterte en GOD stund sieden nå.. det MÅ være en codec jeg har oversett som jeg hadde da! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Codec-pakker lager nye problemer oftere enn de løser dem... Fjern samtlige codec-pakker, last ned G-spot (www.google.com) og sjekk (vha. Gspot) hvilken codec du trenger. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 G-spot talker ikke annet enn .avi, det er litt leit. Jeg har gått over til MediaInfo istedet, den er veldig fin. http://prdownloads.sourceforge.net/mediain....1.zip?download Ellers støtter jeg Loomys forslag. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Finn deg ffdshow og Ac3filter+ k lite codeck pack da skal jeg love deg det funker! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) Altså, Fraps 2 bruker en egen codec. Så installer Fraps 2 på nytt, da blir codecen installert. Sorry bump, men jeg liker å hjelpe Endret 20. september 2004 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå