Gå til innhold

kallenavn te msn

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heter wegard, og kaller meg ? ? G ? R Ð? på msn ;)

Finn noen kule tegn/bokstaver, så blir det bra

hvordan i all verden får du til slike tegn? Det må jo være noen flere tegn enn de som står på tastaturet? :dontgetit:;)

Start -> all programs -> accessories -> System Tools -> Character map

Eller Tegnkart på norsk.. :yes:

Lenke til kommentar
Heter wegard, og kaller meg Ш Є G Λ R Й på msn ;)

hvordan i all verden får du til slike tegn? Det må jo være noen flere tegn enn de som står på tastaturet? :dontgetit:;)

Neida, L + | + J + € + G + / + \ + R + Ð (ALT + 0208) + ™ (ALT + 0153) = L|J € G /\ R Й

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Neida, L + | + J + € + G + / + \ + R + Ð (ALT + 0208) + ™ (ALT + 0153) = L|J € G /\ R Й

Den klarte jeg ikke helt..

Lenke til kommentar

regner med at du vet at den dobbel-v'en og A'en jeg bruker er egne tegn? Ш og Λ that is.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

vurdert å bytte nick til

"dettenicketerbareendemonstrasjonmotfolksomabsoluttmåbrukemsnnickettilåfortelleomhvordandehardetoghvasomharskjeddilivenederes"

eller noe slikt..

tror dere det er for langt? :hmm:

Endret av toss
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kalle deg fornavn og nicket du bruker på irc/forums... Da kan både venner og irc-venner / forum-venner finne deg igjen...

Enkelt og greit! Hvorfor kanke alle bare gjøre det sånn? hater å sitte og gruble LENGE før jeg finner ut hvem jeg snakker med...

Lenke til kommentar
Det er bare å trykke "blokk" også "slett", så er problemet løst.

Og hva gjør du da hvis du vil snakke med personen?

Det vil du ikke. :dontgetit:

Ikke?? :dontgetit:

Jeg mislinker kun nicket dems, ikke personen selv...

I msn plus kan du endre andre sine nick. (Kun hos deg, selfølgelig)

Lenke til kommentar

på msn kaller jeg meg for "Peder den Kvite Neger". Det har jeg tatt fra trompetisten i Side Brok. MSN nicket mitt endrer seg sånn ca 1 gang i uka. Jeg og en kompis har sånn indre strid der det er om å gjøre å ha mest usaklig msn nick. hans er for øyeblikket: Jim Dirden (PYYS har brukket foten :( )

Prøv å let etter passende nick i det du interesserer deg for. Mensom sagt: prøv å pass på lengden.

Lenke til kommentar
Hvordan får navnet man spesifiserte til å stå på "send en direktemelding"-menyen? Nå får jeg opp det navnet jeg vil ha når jeg åpner hovedvinduet, men på "send en direktemelding" står bare mailadressen.

Ingen som vet? Skulle gjerne visst dette, jeg òg.

Lenke til kommentar
Det er bare å trykke "blokk" også "slett", så er problemet løst.

Og hva gjør du da hvis du vil snakke med personen?

Det vil du ikke. :dontgetit:

Ikke?? :dontgetit:

Jeg mislinker kun nicket dems, ikke personen selv...

I msn plus kan du endre andre sine nick. (Kun hos deg, selfølgelig)

Jeg har gitt en nøyaktig forklaring på Messenger Plus! i en av mine tidligere poster i denne tråden :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare kalle deg fornavn og nicket du bruker på irc/forums... Da kan både venner og irc-venner / forum-venner finne deg igjen...

Enkelt og greit! Hvorfor kanke alle bare gjøre det sånn? hater å sitte og gruble LENGE før jeg finner ut hvem jeg snakker med...

Det er da bare å høre klikke på navne listen på MSN, så ser du e-post adr. Og når du prater med noen, så står jo også adr øverst...Er da ikke så vanskelig.. :dontgetit:

MEN, jeg skjønner hva dere mener, er irriterende å ha lange nick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...