figure_02 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 dum topic kanhende, men jeg trenger det sårt, et kallenavn til å ha på msn? syns det er så uorginalt å ha navnet sitt lissom.....noe med humor i kanskje? Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 er litt motsatt liker folk som kaller seg navnet sitt bare kall deg navnet ditt Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 nei, det er så uorginalt Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvorfor ikke bare figure_02 eller noe. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 uorginalt, kansje lettvindt, ja greit nok, ja your answer Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Forsåvidt kan eg jo sei min meining på det da, og det er at når folk kallar seg noko anna enn namnet eller nicket(som personen brukar mykje) på msn, plager det meg.. Svært vanskelig å finne rett person da. Keep your name :-) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 joa, det går nok det men ville hatt et som var litt tøft da Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bruk hodet. Finn på et navn da. Kankje et ord som ikke finnes engang... *Djunker Bare... Bare finn på noe, vi kan ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 du kan kalle deg akkurat hva du vil.. jeg gidder ikke bry meg hva folk kaller seg. Jeg har installert MSN Plus som gjør at jeg kan sette det navnet jeg vil på kontaktene mine.. dermed finner jeg alltid den personen jeg vil.. tror du finner en nickname-maker greie på mess.be Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det noe jeg seriøst hater, er folk som på død og liv må forandre nicket sitt til det som skjer i livet deres. Jaja, det er forferdelig flott at du har fått en fisk på 3,5kg og fått deg ny dame på samme dag, men jeg vil helst ikke se følgende når jeg snakker med noen: Bønnien FIKK TORSK PÅ 3,5KG :D NY DAME, ELSKER DEG SANDRA BEATE (L)(L)(L) :D says: heisann Bønnien FIKK TORSK PÅ 3,5KG :D NY DAME, ELSKER DEG SANDRA BEATE (L)(L)(L) :D says: står til? Musty: takker og bukker for tipset. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kunne ikke vært enigere psilocybe! Har overbevist flere venner om at det bare er noe tull! Desverre 2-3-4 stk igjen! :/ Lenke til kommentar
stengah Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg bruker bare fornavnet mitt som nick på MSN... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Som ihugga fan av verkene til Tolkien bruker jeg navn fra bøkerne hannes. Alviske navn er veldig fasinerende med tanke på hvordan de er laget. Bruker for tiden Morgoth Benegroth. Er det navnet Melkor fikk da han stakk av med silmarillene. Digger bare den mytologiske skrivningen til Tolkien Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg bruker bare fornavnet mitt som nick på MSN... Samme her. Veldig greit. Ikke noe tøffe greier, men da vet i hvertfall alle hvem du er. Istedenfor å måtte sjekke igjennom hele lista etter folk. Irriterende når man må det Post 666! Endret 8. september 2004 av DavidH Lenke til kommentar
Cord Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bruk humor! Sir Lance allot Bukk naked Jerk Mihof e.l. Eller heng deg på non av tipsene over Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hva med: "jegerenfantasiløstullingsomikkeklareråfinnepåetegetnick" ? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Passer bedre under "off topic" --> "annet". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 du kan kalle deg akkurat hva du vil.. jeg gidder ikke bry meg hva folk kaller seg. Jeg har installert MSN Plus som gjør at jeg kan sette det navnet jeg vil på kontaktene mine.. dermed finner jeg alltid den personen jeg vil.. tror du finner en nickname-maker greie på mess.be Hvordan får navnet man spesifiserte til å stå på "send en direktemelding"-menyen? Nå får jeg opp det navnet jeg vil ha når jeg åpner hovedvinduet, men på "send en direktemelding" står bare mailadressen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvor morsomt er det egentlig å kalle seg noe på msn som du selv ikke har funnet på? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hvor morsomt er det egentlig å kalle seg noe på msn som du selv ikke har funnet på? Når ble det morsomt å kalle seg noe på Messenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå