Gå til innhold

avslutting av Windows XP og Win2k

wil

Anbefalte innlegg

jeg sliter litt når jeg skal slå av både Windows 2000 og Windows XP. eller jeg sliter ikke jeg får slått den av, men det tar litt lang tid både i Windows XP og Win2k. normalt bruker den å slå seg av ganske så fort etter at jeg trykker på Shutdown knappen i Windows. jeg tror det kom etter at jeg installerte programmene, men jeg vet ikke helt hvilket program som gjorde det. dette har funket ganske så fint før, og da slo både Windows XP og Win2k ganske så fort, men nå går det litt treigere.

noen som vet hva som er galt?

skal søke igjennom for spyware senere. i morgen tenker jeg. virus har jeg ikke. det vet jeg for den tar virusscanning hver natt. og antivirusprogrammet oppdaterer seg selv eller jeg får melding da ganske ofte om oppdateringer, så det er ikke noe galt der iallefall.

håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er noen programmer som skal slåes av samtidig som at maskina slåes av ja. det er riktig. nå har jeg ikke søkt på maskina etter spyware enda, men det skal jeg gjøre i ettermidag. har ikke tid nå. full harddisk er det langt i fra. har 240 GB å har vel brukt opp 50 av dem. jeg vet at oppstart og avsluttings lyden i XP kan ha en virkning, men disse lydene har jeg slått av. skal se om jeg får søkt igjennom for spyware så kommer jeg med mere info seinere. maskina har den samme hardware som den alltid har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...