Gå til innhold

Ut med Targa`n

Anbefalte innlegg

nå har jeg levd med en 866 p3 og et tnt2ultra 32!!!!! alt for lenge. MÅ HA NY PC!!!!!!

jeg har funnet noen deler som jeg likte vet ikke om det er bra.

SPARKLE SP AG40GPT - Grafikkadapter - GF 6800 GT - AGP 8x - 256 MB GDDR3 SDRAM - TV-utgang

Prosessor - 1 x AMD Athlon 64 3200+ / 2.2 GHz - L2 512 kB - Boks

ABIT KV8 Pro v1.1 - Hovedkort - ATX - K8T800 Pro - Socket 754 - LAN EN, Fast EN, Gigabit EN - RAID

Western Digital Caviar SE WD1600JD - Harddisk - 160 GB - intern - 3.5" - SATA-150 - 7-pin seriell ATA - 7200 opm - buffer: 8 MB

Kingston - Minne - 512 MB x 2 - DIMM 184-pin - DDR - 333 MHz / PC2700

AOpen H 600C - Miditårn - ATX - svart, sølv - strømforsyning 350 watt

Kommer dette til å funke?? kom med tips

tenkte jeg skulle handle på itbutikken har kun ti tusen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå har jeg levd med en 866 p3 og et tnt2ultra 32!!!!! alt for lenge. MÅ HA NY PC!!!!!!

Hehe... ser ut til at de tnt2ultra 32 kortene har lang levetid,,, sitter også på samme kortet, og en Targa 19" :D

Men nå skal dette pensjoneres,, skal bestille AMD 64, OCZ ram + Gigabyte HK, og Powercolour 9800SE i kveld! :w00t:

Kanskje en dvdbrenner..? Og ny satadisk...?...Og.....? :cry:

Æsj! Jeg får alltid så lyst på så mye! Innholdet på bankkontoen kommer til å forsvinne ut i et sort hull før jeg er ferdig! :hmm:

Lenke til kommentar
apwr Skrevet 08/09/2004 : 22:10

Ser bra ut det der, men raskere minne hadde ikke vært å forakte...Med raskere minne mener jeg pc3200, altså 400Mhz. 

I tillegg ville jeg byttet fra WD til Seagate eller Samsung pga. støy

Jeg ville gjort nøyaltig det samme, fordi wd disker dauer som fluer.

Lenke til kommentar

Ser bra ut det der, men raskere minne hadde ikke vært å forakte...Med raskere minne mener jeg pc3200, altså 400Mhz. 

Dauer som fluer ? har kun hatt WD disker eg og er veldig fornøyd.. Ingen som har strøket med enda.

Lenke til kommentar

Dauer som fluer ? har kun hatt WD disker eg og er veldig fornøyd.. Ingen som har strøket med enda.

Men det har skjedd her!. kjedelig når det skjer.. ekke sikkert det er noe mer feil med western enn med andre.. men personlig vil jeg aldri kjøpe de mer.

Lenke til kommentar

Jo de dauer som fluer, har 4 disker i maskinen min: 2 seagate, 1 maxtor og 1 WD.. wd disken krasjer +- ca hvert halvår (har byttet disk, men samme problem). mens de andre er uten problemer.. har også en kompis med nesten tilsvarende oppsett og samme problem.. dermed har jeg kjøpt min siste wd disk.

K

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...