sparks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har begynt å høre en god del på de nå.. Har albumet Crow left of a murder og syntes det er et utrolig bra album! Liker også sanger som Mexico, Drive og Pardon Me.. Er det noen album dere føler at jeg bør skaffe meg? Hva syntes dere om Incubus? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er eier av Morning View, som er en favoritt i samlingen. Får utrolig gode vibber når jeg hører på det. Har masse fine minner knyttet til den cd'en, og det er jo bra musikk, imo. Sjekk sanger som "Under My Umbrella", "Nice To Know You" og "Just A Phase". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Morning View er ganske fin. Fin stemningsmusikk. Er ikke spesiellt glad i A Crow Left Of A Murder. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Liker et par sanger på Morning View ellers synes jeg de er rimelig talentløse. Jeg slengte de i samme kategori som Linkin Park, men de er litt foran fant jeg ut av. LITT, bare litt. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har ikke hørt sånn veldig mye på de men liker de sangene jeg har hørt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 liker godt sangen "Drive" men har ikke hørt så mye av dem Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 incubus er ganske bra! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Incubus er absolutt et bra band, spesielt liker jeg sangen Drive. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Vennene mine (Noen, iallefall), har bare positive ord om den nye cd'en deres, noen som har hørt noe på den? Hvordan er den i forhold til Morning View? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Har bare hørt "Drive" og "Are You In", og de er hvertfall glimrende låter. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Vennene mine (Noen, iallefall), har bare positive ord om den nye cd'en deres, noen som har hørt noe på den? Hvordan er den i forhold til Morning View? Den nye cden heter A crow left of the murder.. Jeg syntes det er et veldig kult og røft album Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Skaff deg S.C.I.E.N.C.E. er klart det beste albumet til Incubus Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Incubus er stilig musikk det, liker vokalen.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Musikkvideoen til "drive" er jo kul da. Når han tegner seg selv, det er stilig. har ikke incubus et album som heter "making yourself" ? Det passet bra til videoen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Incubus er et av mine favorittband. Jeg vil anbefale de litt eldre, eksperimentelle greiene. Jeg vil rangere albumene slik: 1. S.C.I.E.N.C.E 2. Fungus Amongus 3. Make Yourself 4. Enjoy Incubus (EP) 5. Morning View 6. A Crow Left to the Murder Enkeltsanger som er sjuke er som følger: - Pardon Me (gjerne den akustiske) - Sink Beneath the Line - New Skin - Psychopsilocybin - Mexico Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 (endret) Gruppa har bare blitt dårligere og dårligere for hvert album. Helt enig med rangeringa til LarsP. Tror jeg kanskje vil plassere Make Yourself øverst. Endret 10. september 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ehmm.. jeg er veldig glad i gamle Incubus, som sporløst forsvant i 94'. (de var vel signet på Nuclear Blast?) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Ehmm.. jeg er veldig glad i gamle Incubus, som sporløst forsvant i 94'. (de var vel signet på Nuclear Blast?) Incubus Succubus? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gruppa har bare blitt dårligere og dårligere for hvert album. Ord! De var bra, men nå om dagen er det bare dritt. Har selv en god del av de noe eldre, bra, albumene. Må si jeg liker det svært godt. Lenke til kommentar
Nismoo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Incubus er bra Noen som har hørt "I Miss You" ? Den er dritbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå