Zemeckis Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Bare lurer på hvordan jeg kan få bestilt Jubileums tilbudet som russ.no har, når katalogen ikke har kommet på den skolen jeg går på enda. Regner meg at man ikke kan bestille via nettet/mail. Og tilbudet vare jo kun til 24/9. Bare to uker igjen ca. Noen som har noen tips? Skal forresten blir Russ 05 om noe lurer. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Bare send dem en mail og spør om du kan bestille over tlf eller email. Er ganske hyggelige folk som driver russ.no (jeg var russ i år). Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Syns du bør ta kontakt med russeservice om du ikke har fått katalogen enda. Jub.tilbudet varer til 24.09 og vi fikk katalogen igår. Selv om det er to uker til, så må alle bestillingene være hos dem innen 24.09! Er så jævla bekymra for at russestyret på skolen ikke rekker det Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 bruk minst mulig penger på russeutstyr,og spar penga til øl,for det kan jeg love deg at det blir mye av... ...savner russetia allerede.... noe som kan skaffe meg russelegg til neste års russetid? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Skal verken bruk masse penger på russeklær og alkohol. Skal snylte så mye som mulig Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hehe,snylting er en uting,men i alle bussene så flyter det av drikkevarer,så er nok ikke no stort problem om det blir en gratis øl her og der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå