qvestus Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Må ha meg et nytt spill til GC nå såååå, er det noen som har ett (eller flere) spill å annbefale til GC ? Jeg liker ALT, så bare pøs på, håper at du har testa spillet før du annbefaler det da... [ Denne Melding var redigert av: qvestus på 2002-05-07 22:30 ] Lenke til kommentar
mah Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 ja nå veit jeg ikke hvilke spill du har da...men wave race eller burnout ,rogue leader super monkey ball eller så er det jo mange sport-spill men de har jeg ikke testa. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 resident evil er ute i usa, kjem sikkert snart til norge Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2002 Resident Evil er et spill jeg har stor tro på! Jeg mener at det spillet er god nok grunn til å kjøpe seg en GC, for og ikke snakke om Mario Sunshine! Kommer ikke Resident Evil bare til GC ? Pluss at de fire neste spillene i serien kommer også bare til Nintendo GC ? Lenke til kommentar
FFX Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Ehem.. Resident evil er en Remake av suksessen Resident evil 1 på playstaton / pc Den kommer nå på gamecube med Utrolig grafikk og nye steder+ masse mer Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Sånn "nå kommer filmen" utgave? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Egentlig ikke, men det skader nok ikke salget. Spillet får en ny versjon fordi skaperen av Resident Evil mener at man burde kunne spille samtlige utgaver av serien, uten å måtte kjøpe flere konsoller. Resident Evil 2,3 og Code Veronica er porter, mens Resident Evil 1(remake), 4 og 0 er nye spill. Det samme gjelder Devil May Cry serien på PS2 og Dino Crisis serien på Xbox. Dvs at de er eksklusive. Resident Evil kommer til Europa 13. September. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 jeg sier bare en ting Super Monkeyball :smile: det ser kjedelig ut, men det er drit kult Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Quote: Den 2002-05-09 21:27, Caveman skrev:jeg sier bare en ting Super Monkeyball :smile:det ser kjedelig ut, men det er drit kult Oh yeah!!! :smile: Lenke til kommentar
Gaultier Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Jeg vet, monkey ball er FETT, men singelplayer er pain, vannskelig ass... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 MonkeyBall er kult, men jeg synes ikke det er verdt å være på GC. Kunne like gjerne vært på N64. Det er av den typen spill man fort blir lei av og. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 har sittet og spilt monkey ball i evigheter nå! Blir ikke lei det, og multiplayer er som sagt dritt gøy!! Et så enkelt spill med tanke på kontroller...men alikevel så GENIALT! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Resident Evil blir et garantert kjøp for meg når den kommer til Norge. Også Mario Sunshine, - Den traileren av dette spillet er forresten veldig imponerende :smile: Noen som har hørt noe om når nyeste Zelda og Metroid skal se lyset ? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Zelda skal ut rundt juletider. Mr Nintendo himself lovet det. Metroid *sikle sikle* skal være ute rundt omtrent samme tider...kanskje litt tidligere eller senere.... Metroid er annonsert som det mest ventede tittel sammen med mario og zelda til nå.....forstår lett hvorfor hvis du ser filmene som er tilgjengelig Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Ikke stol for mye på release lister... Lenke til kommentar
Fro Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-10 20:16, Roamer skrev:Ikke stol for mye på release lister... Kloke ord... Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 tror jeg kan stole på at Nintendo ikke vil miste ansikt ved å bryte løfter.....spillbare versjoner av spillene til stede ved E3 Lenke til kommentar
Gaultier Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 En ting med Nintendo, de bryter alltid løfter, men bra de bruker tid på spill, for da blir de som oftest bra... Trodde Metroid kom til sommeren jeg, grr.. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Metroid....kongespill.....se video og du venter heller den ekstra tiden det tar...Zelda....vent og gled dere...uansett hvordan det ser ut... *Elsker storylinen bak Zelda* Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Gleder meg sinnsykt til zelda! Noen som veit om Nintendo virkelig går tilbake til Final Fantasy? Ifølge denne artikkelen: http://www.utrop.no/art.html?artid=738&catid=20 ser det ut som om FFXI kommer ut på GC! Gamle nyheter (?), menmen! Noen som har noe info angående online-spilling med Cuben? Hva kommer en bredbåndsadapter til å koste? Blir det noen ekstra utlegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå