Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) jeg trenger en ny mus, ettersom at min IME 4.0 er helt klikk, må dobbelklikke overalt og scrollen er fucka, (drittmus ) noen forslag? helst ikke over 500 kr (vet ikke om denne tråden er feilpostet, men hvis den er det får en admin flytte den) Endret 8. september 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Logitech MX 510. Den er bare BEST. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Logitech MX 510. Den er bare BEST. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Er det noen som har erfaringer med den microsoft musa (som jeg så klart ikke husker navnet på, har ordinær ballemus ennå ) Er vel intellimouse explorer, men poenget er iallefall at den hadde lærtrekk noe som virket litt morsomt å ha med seg på lan Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 jeg har erfaring, og den SUGER Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kjøp Mx510. Eller TerraTech Mystify Mamba. De har begge hos komplett.no Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg har erfaring, og den SUGER Pokker da, jeg trodde den var bra. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kjøp Mx510.Eller TerraTech Mystify Mamba. De har begge hos komplett.no Jaja, blir vel MX510 da, med mindre du synes mamba er å anbefale over den. Men skal først bruke kulemusa til den dør Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hmm, mx510? har mx500, og den er konge, verdt de 500 jeg betalte for den må skaffe nye glidere da, spillte en stund uten musematte... Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har Mx510 og Mx 700, begge er konge.... trenger ikke musematte Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har helt ærlig ikke testet mamba. Men den har scoret veldig høyt i alle tester jeg har lest. Ellers kan du jo vente til laserrevolusjonen, MX1000. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Nettopp kjøpt meg ny mus, Intellimouse Optical 1.1 Deiligste musa ever!! Litt liten, passer mine hender perfekt Hadde faktisk IE 4.o, men kjøpte denne og for å se om den var like bra som alle sier Er faktisk det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå